رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو
نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: من حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اگر حق و حقوق عزیزان در هرجای استان تضییع شده حتما برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 24 August 2016
محمدرضا امیرحسنخانی،نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو نسبت به موضوع توزیع داروهای پیشگیری از بارداری در این استان واکنش نشان داده و گفت که این موضوع را از وزیر بهداشت پیگیری خواهد کرد.

وی درخصوص «گزارش خبرگزاری دانشجو» از توزیع داروهای پیشگیری از بارداری در خراسان جنوبی گفت:« اگر چنین چیزی باشد خلاف قاعده و خلاف مصالح کلی کشور است. یک روزی سیاست کشور این بوده اما امروز نه.  الان متاسفانه نرخ رشد جمعیت کشور بسیار پایین است. همان طور که رهبری هشدار دادند، باید روی افزایش نرخ رشد جمعیت کار شود. اگر جایی خلاف اصول حرکت می کند به نظر من باید با آن برخورد شود. چرا که کشور در آینده از کاهش جمعیت آسیب خواهد دید.»
 

وی افزود:« همان طور که می دانید یک درصد زیادی از زوج ها نابارور هستند. یک بخشی از زوج ها هم انگیزه باروری ندارند. و رهبری هم بر اساس  احساس خطر در این موضوع صحبت کردند. در نهایت این اتفاقی که می فرمایید،به خصوص در مناطق مرزی به صلاح کشور نیست و باید با متخلفین برخورد شود. »

 امیرحسنخانی درباره واکنش رئیس شبکه بهداشت زیرکوه به این موضوع هم افزود: «این اظهارنظرها بسیار عجیب است. این قبیل حرفها منطقی و معقول نیست و من فکر می کنم با سیاستهای وزارت بهداشت هم فاصله داشته باشد. وزیر بهداشت هم شخصیت فرهیخته ای هستند و یقینا  این حرفها موافق سیاست های ایشان هم نیست. اینکه شبکه بهداشت چرا به خودش اجازه می دهد به جای دولت و مجلس و نظام و همه سیاست گذاری کند و آن سیاست ها را اجرا کند واقعا جای سوال دارد! این اظهارنظر ها اصلا پذیرفته نیست.»

 رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تاکید کرد:« من حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اگر حق و حقوق عزیزان در هرجای استان  تضییع شده حتما برخورد خواهد شد. وزیر بهداشت چهارشنبه به خراسان جنوبی می روند و بنده اگر در این سفر حضور داشته باشم حتماً این موضوع را از وزیر هم پیگیری خواهم کرد. شما می توانید از من خبر پیگیری این موضوع را بگیرید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار