رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: وزیر بهداشت فردا برای بررسی پروژه‌های در حال اجرای استان خراسان جنوبی به شهرستانهای بیرجند و قاینات سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۸۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 23 August 2016
کاظم قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بیرجند اظهار داشت: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت عصر فردا به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

وی هدف از این سفر را بررسی پروژه‌های در حال اجرای وزارت بهداشت در استان خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: سفر وزیر بهداشت تقریبا یک روزه است و به شهرستان‌های بیرجند و قاینات نیز سفر می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: وزیر در این سفر از پروژه‌های در حال احداث وزارت بهداشت در شهرستان‌های بیرجند و قاینات بازدید می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: عصر فردا وزیر بهداشت با حضور در گلزار شهدای قاینات ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از بیمارستان قاین و اورژانس در حال ساخت این شهرستان بازدید می‌کند.

قائمی گفت: وی سپس به شهرستان بیرجند سفر می‌کند و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در امامزادگان باقریه سلامتکده طب سنتی حکمت شرق را افتتاح می‌کند.

وی گفت:  قاضی زاده هاشمی همچنین با حضور در بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند بخش اورژانس  این بیمارستان را افتتاح می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: بازدید از مجموعه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت به خراسان جنوبی است.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی تعدادی از معاونان نیز وی را همراهی می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار