مدیر اجرایی جشنواره کسب و کارهای خانگی گفت: دومین جشنواره کسب و کارهای خانگی در استان خراسان جنوبی به همت مرکز کارآفرینی، بسیج دانشجویی و انجمن علمی دانشجویان پیام‌نور بیرجند امروز ساعت ۱۸ در دانشگاه پیام‌نور بیرجند برپا و به مدت پنج روز ادامه دارد.
کد خبر: ۲۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 23 August 2016
صالح سلطانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره کسب و کارهای خانگی در استان خراسان جنوبی به همت مرکز کارآفرینی، بسیج دانشجویی و  انجمن علمی دانشجویان پیام نور بیرجند امروز ساعت ۱۸ در دانشگاه پیام نور بیرجند برپا و به مدت پنج روز ادامه دارد.

 وی افزود: با توجه به اینکه درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، دانشگاه پیام نور بیرجند تصمیم بر برپایی این نمایشگاه گرفت که در این راه عبادی، نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، مرکز مشاوره و کارآفرینی ایده پردازان شرق، امور بانوان استانداری، فنی و حرفه ای، شهرداری، ناحیه بسیج دانشجویی ما را همراهی کردند.  

مدیر اجرایی جشنواره کسب و کارهای خانگی تصریح کرد: در این جشنواره ۲۰ غرفه شامل غرفه محصولات چرم، نمد، معرق، رودوزی، پوشاک سنتی و مزه های سنتی بیرجند شرکت دارند و به فروش محصولات خود می پردازند.

 سلطانپور ادامه داد: هدف از برپایی این جشنواره نشان دادن راه های کسب و کار و بدست آوردن درآمد و ایجاد کارآفرین به دانشجویان و خصوصا دانشجویان فارغ التحصیل است.
 
وی بیان داشت: از اهداف اصلی این جشنواره این است که بتوانیم بعد از پایان جشنواره اولین کارگاه تولیدی دانشجویی را در سراسر کشور در بیرجند برپا کنیم،  تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی یک فضا برای کسب و کارهای خرد خود داشته و محصولات کارآفرینی خود را به فروش برسانند و منبعی برای درآمدزایی جامعه دانشجویی باشد.

 مدیر اجرایی جشنواره کسب و کارهای خانگی تصریح کرد: اولین جشنواره با همکاری دانشگاه بیرجند در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار