مدیرکل پست خراسان جنوبی خبر داد
مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: شرکت پست خدمات دستگاه‌های اجرایی را به نیابت از آنها انجام می‌دهد و در حال حاضر پست خراسان جنوبی با بیش‌ از 20 دستگاه اجرایی در این راستا همکاری دارد که امکان توسعه این خدمات وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 23 August 2016
حمید صابریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در اساسنامه جدید شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به توسعه تجارت الکترونیک توجه شده است.

وی با بیان اینکه تجارت الکترونیک مزایای فراوانی دارد که توسعه آن هم به نفع تولیدکننده و هم به نفع مصرف‌کننده است، تصریح کرد: این نوع تجارت دست دلالان را کوتاه و حلقه وصل میان تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مفاد این اساسنامه که به آن تاکید شده ایجاد و توسعه بانک اطلاعات مکانی است، یادآور شد: در این راستا سامانه یکپارچه‌ نشانی ایرانیان تعریف شده است.

صابریان ادامه داد: بر اساس این بانک اطلاعاتی باید همه دارای یک آدرس معتبر باشند که بهنگام‌سازی کدپستی 10رقمی از الزامات اولیه آن است که این مهم برای شهرهای استان صورت گرفته و تا پایان سال برای تمام روستاها نیز عملیاتی می‌شود.

وی افزود: پس از اجرای طرح جی نف(gnaf) آدرس تمامی شهروندان در استان در تمامی دستگاه‌های اجرایی استاندارد و به صورت سه سیلاب محله، معبر آخر و پلاک خواهد بود.

مدیرکل پست خراسان جنوبی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی می‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته و همچنین بخش خصوصی نیز می‌توانند از بخشی از این اطلاعات استفاده کنند.

صابریان با اشاره به اینکه فعالیت‌های پست در سه بخش اساسی صورت می‌گیرد، یادآور شد: این فعالیت‌ها شامل خدمات متعارف، خدمات نیابتی و بخش تجارت الکترونیک می‌شود.

وی به خدمات نیابتی پست اشاره و خاطر نشان کرد: شرکت پست خدمات دستگاه‌های اجرایی را به نیابت از آن‌ها انجام می‌دهد و در حال حاضر پست خراسان جنوبی با بیش‌از 20 دستگاه اجرایی در این راستا همکاری دارد که امکان توسعه این خدمات وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار