رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بسترهای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فراهم است گفت: خراسان جنوبی استانی مستعد برای سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۲۸۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 23 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده در همایش سرآمدان مقیم و غیرمقیم خراسان جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با برخورداری مزایای ویژه یکی از موتورهای محرکه استان خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه برشمردن پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود در خراسان جنوبی نیازمند زمان است گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان با توجه به خصوصیات خوبی که دارد می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی استان مؤثر باشد.

صفدری‌زاده با بیان اینکه هم‌جواری خراسان جنوبی با کشور افغانستان سبب شده که منطقه ویژه اقتصادی استان حلقه منفصله باشد تصریح کرد: امنیت مثال‌زدنی استان باتوجه به هم مرزی با کشور افغانستان گواه فرهنگ بالای منطقه است که می‌تواند فضای خوبی را برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید در راستای پتانسیل‌های استان همت شود بیان کرد: بالندگی و غرور نخبگان داخل و خارج از کشور می‌تواند به بالندگی و سرافرازی استان کمک کند.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اتکا به یاری خداوند سبحان و سرمایه اعتماد سرمایه‌گذاران در پی‌ آن است که با تداوم روند رو به رشد خود در سال جدید در جایگاه بزرگترین و موفق‌ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور قرار گیرد و با توسعه فعالیتهای خود در ابعاد داخلی و بین‌المللی برای ایران و ایرانی افتخار آفرین باشد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: این استان در هیچ نقطه‌ای محروم نبوده و نیست بنابراین علاوه بر مواهب طبیعی از پتانسیل‌های خوبی مانند نیروی انسانی برخوردار است.

صفدری‌زاده بیان کرد: یکی از اهداف منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از بدو تاسیس این است که به پشتوانه بررسی آگاهانه، بستر فعالیت، ارزیابی ویژگیهای محیط کسب و کار، درک صحیح و کارشناسانه از نیازهای روبه رشد اقتصاد کشور و شناسایی نیازهای به حق متقاضیان به خدمات جدید و به روز در امر ارائه خدمات و تسهیلات مناسب و درخور و ایجاد بستر مناسب جهت رونق بازار و اقتصاد در ایران به خصوص استان خراسان جنوبی بپردازد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بر لزوم شکل‌گیری تحرکات جدید در فضای عملیاتی استان تأکید کرد و افزود: در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های این همایش باید سعی شود پتانسیل‌های استان معرفی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار