معاون استاندار خراسان جنوبی:
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم استان با همه شایستگی‌ها و سابقه پرافتخارشان از انسان‌های فرهیخته انتظار دارند که مردم استانشان را به لحاظ فکری و مادی کمک کرده و برای توسعه و پیشرفت استان گام‌های مثبتی بردارند.
کد خبر: ۲۸۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 22 August 2016
 محمد حسینی  در همایش سرآمدان مقیم و غیرمقیم خراسان جنوبی، اظهار داشت: شما سرآمدان و انسان‌های فرهیخته‌ای که از این استان هستید فرزندان سرزمینی هستید که گر چه در منطقه دورافتاده قرار گرفته است اما انسان‌های بزرگی را تحویل جامعه داده‌ است.

وی تصریح کرد: این استان سابقه پرافتخاری دارد اما به دلیل شرایط اقلیمی و جوی به ویژه خشک‌سالی‌های چندین ساله شرایط سختی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی به شخصیت‌های بزرگی از جمله آیت‌الله تهامی و  آیت‌الله عارفی، علامه فرزان، بدیع‌الزمان فروزانفر، حسامی، پروفسور گنجی، دکتر شکوهی و دکتر معتمدنژاد و غیره اشاره کرد و گفت: این شخصیت‌ها انسان‌هایی هستند که در استان و کشور جایگاه ویژه‌ای دارند.

حسینی گفت: مردم استان با همه شایستگی‌هایشان و سابقه پرافتخارشان از انسان‌های فرهیخته انتظار دارند که مردم استانشان را به لحاظ فکری و مادی کمک کنند و برای توسعه و پیشرفت استان و منطقه گام‌های مثبتی بردارند.

وی گفت: با پشتوانه قوی رهبری امروز شرایطی به وجود آمده است که آرام آرام نقش بیشتری را در تعاملات و ارائه ظرفیت‌ها ایجاد کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این یک واقعیت است که شرایط سختی داشته باشیم، افزود: باید بپذیریم که شرایط بهتر از قبل مذاکرات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار