مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دولت ۹۳ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر حدود ۸۵ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 22 August 2016
محمد ابراهیم شرکاء در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: هم‌زمان با هفته‌ دولت 93 پروژه‌ این شرکت از جمله طرح‌های تامین برق مراکز مختلف کشاورزی، صنعتی، مجتمع‌های مسکونی شهری و روستایی و همچنین روشنایی معابر شهری و روستایی و نیز اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق استان با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه 48 پروژه مربوط به تأمین برق, 35 پروژه مربوط به اصلاح و بهینه‌سازی و 10 پروژه مربوط به روشنایی معابر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان داشت: در این پروژه‌ها حدود 37 کیلومتر شبکه فشار متوسط, 55 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 102 دستگاه ترانس کار شده است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود 10 هزار خانوار از خدمات برق با کیفیت مناسب در تمامی سطوح بهره‌مند شده و گام‌های موثری در توسعه استان برداشته می‌شود.

شرکاء گفت: 7 روستا در هفته دولت از نعمت برق برخوردار می‌شوند که برای برق‌رسانی به این روستاها حدود 8 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 8 دستگاه ترانس  اجرا شده و تعداد 87 خانوار نیز از نعمت برق مطمئن و مستمر بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد پروژه 18 پروژه در شهرستان بیرجند, 12 پروژه در شهرستان قاینات, 7 پروژه در شهرستان فردوس, 13 پروژه در شهرستان نهبندان, 14 پروژه در شهرستان طبس, 3 پروژه در شهرستان زیرکوه, 6 پروژه در شهرستان درمیان, 4 پروژه در شهرستان خوسف, 5 پروژه در شهرستان سربیشه, 8 پروژه در شهرستان سرایان و 3 پروژه در شهرستان بشرویه افتتاح می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار