فرماندار طبس:
معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: در هفته دولت(دوم تا هشتم شهریور) سال 95، بهره برداری از 91 پروژه با اعتبار 805 میلیارد و 387 میلیون ریال آغاز یا عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها در این شهرستان آغاز می شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 22 August 2016
مهدی اخوان صفار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع پروژهها، 81 مورد با 545 میلیارد و 732 میلیون ریال هزینه افتتاح و عملیات اجرایی 10 پروژه نیز با پیش بینی 259 میلیارد و 655 میلیون ریال سرمایه گذاری آغاز می شود.
وی ادامه داد: تعداد پروژه های سرمایه گذاری در بخش خصوصی هشت مورد با اعتبار 149 میلیارد و 860 میلیون ریال است.
وی در خصوص توزیع پروژه های شهری و روستایی گفت: 49 پروژه در روستاها و 42 پروژه نیز در شهرهای طبس، عشق آباد و دیهوک انجام خواهد شد.
اخوان صفار تعداد دستگاه های اجرایی که هفته دولت پروژه دارند، 18 نهاد ذکر کرد و افزود: سال گذشته از 62 پروژه در هفته دولت بهره برداری شد و امسال به لطف خدا پروژه های هفته دولت نسبت به سال گذشته افزایش 46 درصدی و اعتبار پروژه ها نیز افزایش سه برابری دارد.
وی با قدردانی از مدیران کل خراسان جنوبی و دولت تدبیر و امید بیان کرد: با توجه به تاکید ریاست جمهوری و استاندار مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، در جلسه کمیته برنامه ریزی فرمانداری به مدیران تاکید شد که پروژه های نیمه تمام امسال و سال آینده تکمیل و بهره برداری شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه خدمت و مجاهدت که به تعبیر مقام معظم رهبری دو چهره انقلابی مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت آنها درس آموز است.
به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی مردم و دولت است که منشأ ثمره بزرگی است و تعالی و پیشرفت روز افزون کشور و اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته و دارد.
وی افزود: بی شک دستاوردهای بزرگ در عرصه های داخلی و بین المللی در سایه همدلی و حمایت و اعتماد ملت و تدبیر و تلاش و مجاهدت دولتمردان حاصل شده و در حقیقت رمز موفقیت و پیروزی در همراهی و حمایت ملت و پشتکار و تلاش صادقانه دولت و همراهی مجموعه نظام صورت پذیرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار