نجمه خدمتی:
بانوی المپیکی خراسان جنوبی با بیان اینکه المپیک میدان بزرگی است و برای حضور در این میدان باید تجربه بالایی داشت، گفت: از همه می‌خواهم برایم دعا کنند تا در چهار المپیک دیگر حضور پیدا کنم و با گرفتن مدال دل آن‌ها را شاد کنم.
کد خبر: ۲۸۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 22 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نجمه خدمتی  در مراسمی که برای تجلیل از وی با حضور مردم و مسؤولان در هتل کوهستان بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: المپیک میدان بزرگی است و همه با تمام توان و قدرت خود در این مسابقات حاضر می‌شوند، بنابراین برای رسیدن به مدال باید تجربه بالایی داشت.

وی ادامه داد: از همه مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا در چهار المپیک دیگر حضور پیدا کنم و با گرفتن مدال دل آن‌ها را شاد کنم و سرود کشورم را در آوردگاه المپیک به صدا درآورم.

بانوی المپیکی خراسان جنوبی  یادآور شد: من حدود 6 ماه است که تمرین می‌کنم و این در حالی است که رقبایم سه تا چهار سال در تمرین بودند و با توجه به اینکه در بیرجند سالن تمرین نبود، تمام تمرین‌هایم را در تهران انجام می‌دادم.

خدمتی تصریح کرد: من نخستین بانوی ایرانی هستم که توانستم در 50 متر به فینال راه پیدا کنم.

فرماندار بیرجند در مراسم تجلیل از تنها بانوی المپیکی استان خراسان جنوبی از عملکرد وی تجلیل کرد و اظهار داشت: حضور خانم خدمتی در میدانی همچون المپیک افتخار بزرگی برای استان ما است.

علی ناصری تصریح کرد: میدان المپیک میدانی سخت است و الگو شدن و اسطوره شدن نخستین مقدمه‌اش همت بلند است و این صفت در خانم خدمتی وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: نجمه خدمتی در مسابقات جهانی و المپیک جایگاهی بهتر کسب کند، هرچند که حضور ایشان در فینال شایسته تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار