سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی، گفت: : مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی آمادگی خود را جهت اجرای اردوهای یک روزه گردشگری اعلام می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 21 August 2016
حمید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گردشگری یک صنعت محسوب می‌شود و توجه به آن می‌تواند در اقتصاد مردم استان مفید باشد.

وی ادامه داد: کشور ایران علی‌رغم غنا، تنوع فرهنگی، آداب و رسوم و محیط زیست مناسب، جایگاه خود را در صنعت گردشگری کسب نکرده و هدف ما در این مرکز با توجه به موقیت اقلیمی خاص استان معرفی و شناسایی آن به جامعه گردشگری،  کمک به بخش اقتصاد خانواده و همچنین در بخش اشتغال می‌تواند مفید واقع شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان، تصریح کرد: در صورت حمایت مسئولان می‌توان امیدوار بود بخش توریسم در استان تقویت شود و رشد چشمگیری داشته باشد.

مرادی درباره اهداف این طرح، بیان کرد: آشنا ساختن دانش‌آموزان و دستگاه‌های دولتی با جاذبه‌های طبیعی، زیارتی، فرهنگی، اجتماعی و معادن استان، ارتقاء خود آگاهی و حس دلبستگی به استان، افزایش آگاهی مردم به بحث نگهداری و حفظ محیط زیست و همچنین تقویت روحیه خود باوری و تاکید بر هویت ایرانی – اسلامی از اهداف این طرح است.

وی با اشاره به محوریت این طرح، یادآور شد: آشنایی با گیاهان دارویی استان، آشنایی نزدیک با حیات وحش، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و بازدید و آشنا شدن با معادن استان از جمله محورهای این طرح است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، خاطر نشان کرد: مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی آمادگی خود را جهت اجرای اردوهای یک روزه گردشگری، با محوریت آشنایی با گیاهان دارویی، آشنایی نزدیک با حیات وحش استان، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان و هم چنین بازدید از معادن استان اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار