مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته دولت، 93 پروژه برق رسانی که با اعتباری افزون بر 85 میلیارد ریال در استان احداث ، تکمیل و تجهیز شده است، به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 21 August 2016
محمد ابراهیم شرکا در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها شامل طرح های تامین برق مراکز مختلف کشاورزی، صنعتی، مجتمع های مسکونی شهری و روستایی و همچنین روشنایی معابر شهری و روستایی و اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق استان است.
وی گفت: از این تعداد پروژه 48 مورد مربوط به تأمین برق، 35 پروژه مربوط به اصلاح و بهینه سازی و 10 پروژه نیز مربوط به روشنایی معابر است.
وی بیان کرد: در این پروژه ها حدود 37 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 55 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 102 دستگاه ترانس کار شده است.
به گزارش ایرنا، شرکاء یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه ها حدود 10 هزار خانوار از خدمات برق با کیفیت مناسب در تمامی سطوح بهره مند خواهند شد و گامهای موثری در توسعه صنعت برق استان برداشته می شود.
وی اظهار کرد: از مجموع پروژه ها 18مورد مربوط به شهرستان بیرجند، 14 پروژه مربوط به شهرستان طبس،13 پروژه مربوط به شهرستان نهبندان و 12 پروژه مربوط به شهرستان قاینات است.
وی یادآور شد: همچنین هشت پروژه در شهرستان سرایان، هفت پروژه در شهرستان فردوس،شش پروژه در شهرستان درمیان، پنج پروژه در شهرستان سربیشه، چهار پروژه در شهرستان خوسف به بهره برداری می رسد.
به گفته شرکاء در هریک از شهرستان های زیرکوه و بشرویه نیز سه پروژه برق رسانی افتتاح می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار