اخبار کوتاه ورزشی خراسان جنوبی
برگزاری مسابقات ورزشی "جام ریاست جمهوری"، قهرمانی شاهین فردوس در رقابت‌های بوکس و حضور نماینده خوسف در رقابت‌های والیبال ‌از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه ورزشی خراسان جنوبی است.‌
کد خبر: ۲۸۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 19 August 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت اظهار داشت: تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی و فرهنگی استان باعنوان "جام ریاست جمهوری" در استان برگزار می‌شود.

حمیدرضا برومند، در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب، هوشمندانه و عالمانه از عملکردها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید، پاسخگویی و در جریان قراردادن مردم از روند اقدامات و برنامه ها،مشکلات و نارسایی های احتمالی را حق مردم دانست و گفت:دولت مردمی باید صداقت،شفافیت و مسئولیت را سرلوحه کار قرار دهد.

وی با با بیان اینکه تمامی مسابقات و رویداد های ورزشی،فرهنگی و جوانان استان تحت عنوان "جام ریاست جمهوری" برگزار می شود تصریح کرد: باید از ابزار رسانه ای ورزش و گفتمان جوانان به منظور تنویر افکار عمومی در تبیین عملکرد دولت به خوبی استفاده کنیم و این تصمیم شورایی، در همین راستا گرفته شده است.

وی با خطیر خواندن نقش دستگاه ورزش و جوانان در ایجاد بستر شادی افزایی و برگزاری جشنهای مردمی گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: باید بسته مناسب فرهنگی ورزشی با محوریت برنامه ریزی برنامه های ورزشی همگانی از جمله برگزاری جشنواره ها و همایش های پیاده روی خانوادگی،دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار و ایثارگران و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان و نظایر آن در سراسر استان و با همکاری هیئت های ورزشی،سازمان های مردم نهاد و ادارات شهرستان ها به خوبی انجام شده و به درستی بازتاب داده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی میزبانی دو برنامه کشوری همایش ملی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان سراسرکشور  با موضوع " حاشیه نشینی و مشارکت جوانان " و نخستین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشوری در رده نوجوانان در بیرجند را از جمله اهم این برنامه های مناسبتی در هفته اول شهریور عنوان کرد.

برومند افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه ورزشی با مجموع 15 میلیارد ریال در شهرستان های زیرکوه، بیرجند و قاینات را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته اعلام کرد و بیان داشت: با بهره برداری از این تعداد پروژه، یک هزارنفر از انجام فعالیت های ورزشی مناسب در مکانهای استاندارد برخوردار خواهند شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: برآورد ما این است که به فضل الهی حداقل 70 رویداد ورزشی، فرهنگی و جوانان به مناسبت این ایام در استان برگزار شود.

شاهین فردوس قهرمان رقابت های بوکس باشگاه های استان شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، چهاردهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی باشگاه های استان و اولین دوره این رقابت ها به میزبانی شهرستان فردوس در سالن ورزشی شهید فخار جوان فردوس برگزار شد و بوکسورهای تیم شاهین فردوس جام قهرمانی این دوره مسابقات را در خانه حفظ کردند.

جواد وجودزاده رئیس هیأت بوکس شهرستان فردوس با بیان اینکه در این رقابت ها 81 بوکسور از باشگاه های استان در 3 رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان برای تصاحب مدال به روی رینگ رفتند، گفت: تیم بوکس شاهین فردوس با درخشش در این مسابقات و کسب 17مدال طلا، 10 نقره و 6 برنز موفق شد به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد، تیم های مروت بیرجند و اتحاد قاین نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها جای گرفتند.

وی افزود: برای شهرستان فردوس علی لطفی، ایمان غلامزاده، احسان پیشاهنگ، میلاد عمرانی، مهدی ارتشیدار، احمد نادری، پیمان رحمتی، محمد نصرت، متین حیدری، سجاد علیرضایی، محمد رضا بربروشان، امید دوستی، سجاد خاکساری، عرفان محمدی، صالح رمضانی، فواد فروهر، سلیم خماریان مدال طلا، امیر محمد تقی زاده، حمیدرضا اسماعیلی، سینا ثابت، ایمان عرب، پوریا پروران، حسین بلوچ قرائی، حسین خدامکی، حسین طاغونی، امیر حسین رحیمی، رضا یاری مدال نقره و جلال احمدی مقدم، امین آمادی، رضا شریفی، محمد قربانی، مصیب متقی، جواد شورورزی مدال برنز این رقابت ها را به ارمغان آوردند.

رئیس هیأت بوکس شهرستان فردوس در پایان از حمایت مالی رضا رحمانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین فردوس و همکاری مهران پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،  حلاج مقدم شهردار فردوس،  مهروان فر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی عماد نظام فردوس، هیأت بوکس استان، نیروهای پرتلاش انتظامی و هلال احمر در برگزاری این دوره مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

حضور نمایندگان والیبال خوسف در رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دسته سوم کشور

رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دسته سوم کشور با حضور 10 تیم از استان های کشور به مدت 7 روز در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می شود.

در این رقابت ها استان های کردستان، زنجان، قم، خراسان شمالی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، لرستان و هرمزگان به مدت 6 روز به مصاف هم می روند.

سجاد دشتبانی از خوسف،حسین بهمدی از خور ،سجاد مکاری از روستای فدشک شهرستان خوسف از اعضای تیم خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات هستند.

محمد عرب زاده رئیس هیات والیبال شهرستان خوسف به عنوان سرپرست و کمک مربی ، تیم استان خراسان جنوبی را هدایت و همراهی می کند.
رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دسته سوم کشور در روزهای 25 تا 31 مرداد در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می شود.

استان های اول و دوم این مسابقه ها به عنوان تیم های صعود کننده در رقابت های والیبال قهرمانی جوانان دسته دوم کشور شرکت می کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار