در پنج ماهه اخیر سال جاری صورت گرفت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در پنج ماه اخیر 10 هزار بازرسی در استان وجود داشته است، گفت: در راستای این بازرسی‌ها 340 پرونده به میزان 628 میلیون تومان تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۷۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 17 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، داوود شهرکی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی در ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان، عید و ایام مهر برگزار می‌شود که بخشی با همکاری دستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ضیافت امسال قبل از ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد، یادآور شد: کنترل و نظارت مناسبی بر برگزاری این نمایشگاه صورت گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به نمایشگاه پاییزه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه امسال در استان با همکاری اصناف و شرکت نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

شهرکی با بیان اینکه در یک ماه اخیر افزایش در قیمت روغن 9 درصد وجود داشته است، اضافه کرد: همچنین افزایش قیمت برنج بین 20 تا 30 درصد بوده که از دلایل آن کاهش سهم مرزنشینان و جلوگیری از قاچاق بوده است.

وی با اشاره به بالا رفتن قیمت شکر افزود: با وارد کردن شکر قیمت آن به کیلویی 3 هزار و 600  تومان رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه مرغ افزایش قابل توجهی وجود داشت، یادآور شد: در حال حاضر قیمت عرضه مرغ در بازار استان 7 هزار و 500 تومان و عرضه مستقیم آن حدود 7 هزار تومان است.

شهرکی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مرغداران قیمت صادراتی را برای تولیدات خود اجرا نکنند چون با این کار مرغ وارداتی جایگزین و این امر مطلوب نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر ثبات خوبی در بازار استان برقرار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت‌های لازم بر بازار وجود دارد، یادآور شد: حدود 170 میلیون تومان در حوزه بازرسی‌ها به مردم برگشت شده است.

شهرکی با اشاره به اینکه در پنج ماه اخیر 10 هزار بازرسی در استان وجود داشته است، گفت: در راستای این بازرسی‌ها 340 پرونده به میزان 628 میلیون تومان تشکیل شده است.

وی به سامانه 124 اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری 517 مورد گزارش تخلف از طریق این سامانه وجود داشته که 100 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار