استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور بانوان در عرصه‌های مختلف مایه افتخار ایران اسلامی است، گفت: فضای خوبی برای توسعه ورزش بانوان در کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۲۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 17 August 2016
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید‌علی‌اکبر پرویزی در دیدار نجمه خدمتی ورزشکار اعزامی استان به مسابقات المپیک با وی ضمن تبریک توفیق حضور این بانوی ورزشکار در مسابقات المپیک برزیل، راهیابی وی به این مسابقات را مرهون تلاش، اراده و عزم جدی این قهرمان پرتلاش و زحمات مربیان توانمند وی دانست و اظهار داشت: حضور خانم خدمتی در المپیک کار بسیار ارزشمندی بود‌.

وی ادامه داد: با فضای خوبی که برای توسعه ورزش بانوان در کشور ایجاد شده است، وجود بانوان ورزشکاری همچون نجمه خدمتی سبب افتخار خراسان جنوبی است ‌و ما امروز خوشحال هستیم که نماینده‌ای از استان را در میدان بزرگ المپیک داشته‌ایم.

پرویزی به نقش خانواده در کسب پیروزی ورزشکاران اشاره کرد و افزود: نجمه خدمتی به‌عنوان یک قهرمان قطعاً در دامان خانواده‌ای متدین، دلسوز و انقلابی رشد و پرورش یافته ‌و از خانواده خدمتی به‌واسطه حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر و قدردانی می‌شود.

وی با تأکید بر ادامه مسیر قهرمانی در کنار پرداختن به درس و تحصیل، اظهار داشت: در مسیر قهرمانی قطعاً ناهمواری‌های بسیاری وجود دارد و برای عبور از مشکلات باید عزمی راسخ ، پشتکار و اراده‌ای قوی و ایمان قلبی وجود داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی گفت: امیدوارم بتوانیم با ایجاد و توسعه امکانات ورزشی‌، شاهد حضور بیش از پیش همه اقشار جامعه به‌ویژه بانوان‌، در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اهدای هدایائی از افتخارآفرینی خدمتی، که در ماده تفنگ سه‌وضعیت 50 متر موفق به راه‌یابی به مرحله فینال و کسب جایگاه هشتم شده بود، قدردانی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار