خبرهای کوتاه و خواندنی از گوشه و کنار استان:
سایر خبرها: "ایستاده در غبار" در بیرجند به نمایش درآمد/ برای مشترکان گاز خراسان جنوبی، سامانه اندرویدی راه اندازی شد
کد خبر: ۲۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 16 August 2016

12 آمبولانس مجهز، به ناوگان بیمارستانی استان خراسان جنوبی اضافه شد.

به گزارش تابناک، این خودروها با بهره مندی از استانداردهای روز دنیا و در راستای طرح تعویض آمبولانس های فرسوده، جایگزین آنها شده است. آمبولانس های جدید پس از پلاک گذاری، مورد استفاده قرار می گیرند.

این آمبولانس ها که به سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات پیشرفته احیاء، کاهش لرزش خودرو و ارتقاء کیفیت تخت مجهز است، هر دستگاه حدود 450 میلیون تومان قیمت دارد. قرار است 12 دستگاه آمبولانس مجهز دیگر تا پایان امسال به ناوگان بیمارستانی خراسان جنوبی اضافه شود.

"ایستاده در غبار" در بیرجند به نمایش درآمد

دو سینمای شهر بیرجند نمایش فیلم ایستاده در غبار را از دیروز آغاز کردند.

فیلم ایستاده در غبار، زندگی جاوید الاثر سردار حاج احمد متوسلیان را روایت می کند. این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 94 را از نگاه داوران و مخاطبان، دریافت کرده و اولین فیلم روایت سینمای مستند گونه در کشور است.

به گزارش تابناک، کارگردانی این فیلم را محمد حسین مهدویان به عهده داشته و سینما بهمن بیرجند در 4 سانس و سینما فردوسی هر روز در 3 سانس آن را نمایش می دهند.

برای مشترکان گاز خراسان جنوبی، سامانه اندرویدی راه اندازی شد

برای اولین بار در کشور در راستای استفاده از فناوری نوین تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه های مشترکین، سامانه اندروید مشترکان در شرکت گاز توسط واحد فناوری اطلاعات این شرکت راه اندازی شد.

به گزارش تابناک، این سامانه از طریق نصب روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و همچنین وبگاه شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-skgc.ir قابل دسترسی است.

استفاده از خدمات این سامانه رایگان است و مشترکان می توانند به صورت آنلاین آخرین صورتحساب گاز بهاء، سابقه قبوض، پیام های اخطار قطع گاز را مشاهده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار