کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان فردوس و توقیف خودروی نیسان با دو تن و نیم برنج قاچاق از مهم‌ترین خبرهای حوادث امروز خراسان جنوبی است.
کد خبر: ۲۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 10 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 77 کیلوگرم تریاک در شهرستان فردوس خبر داد.

سرهنگ مجید شجاع اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی گلشن فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون اویکو حامل بار چوب که عازم شهرهای شمالی کشور بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 77 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد و با دستور قاضی زندانی شد.

نیسان با 2.5 تن برنج قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از توقیف خودروی نیسان سایپا حامل دو هزار و 500 کیلوگرم برنج قاچاق در شهرستان قاین خبر داد.

سرهنگ مجید شجاع گفت: مأموران یگان امداد شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری با متوقف و بازرسی کردن یک دستگاه نیسان سایپا دو هزار و 500 کیلوگرم برنج قاچاق کشف کردند.

وی اظهار داشت: این برنجها از مبادی مرزی شرق کشور وارد شده بود و به صورت قاچاق حمل می‌شد که با هوشیاری مأموران بار قاچاق توقیف شد.

شجاع تصریح کرد: کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را بیش از صد میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار