اولين نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبی معرفی شد/ گزارش و عکس از: مهدی کاظمی فرد
معاون دفتر مقام معظم رهبری: مشکل اصلی این است که پست ها را امانت نمی دانیم/ امام جمعه بیرجند: اگر روزی ببینیم آنطور که باید نمی توانیم خدمت کنیم هیات علمی خود را به قم و تهران منتقل خواهیم کرد/ استاندار خراسان جنوبی: همه مسئولان باید شرایط را برای انجام اموراتی که مردم از نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبی میخواهند فراهم کنند
کد خبر: ۲۷۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 08 August 2016

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: دوست بازی و حزب بازی خیانت است

مسؤول روابط عمومی ستاد استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان: حضور در گلزار شهداي بيرجند و جلسه شوراي اداري استان و ملاقات با مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی در مسجد امام حسين(ع) بيرجند از دیگر برنامه های نماینه ولی فقیه در استان است

معاون دفتر مقام معظم رهبری: مشکل عمده کشور، پول و مدیریت و تخصص نیست

اولين نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبی در مراسمي باحضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور، معاون ارتباطات حوزه دفتر مقام معظم رهبري، استاندار و مسولان استاني و شهرستاني معرفي شد.

به گزارش تابناک، امام جمعه بیرجند در اين آيين با تبیین دغدغه های مقام معظم رهبری در ابعاد اقتصادی و فرهنگی، تصریح کرد: در عرصه فرهنگ حجاب، معنویت مردم بهتر شده اما هنوز هم آسیب های بسیاری وجود دارد که باید برای رفع آن تلاش شود.

حجت الاسلام علی رضایی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام عبادی به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از سوی ولی امر مسلمین، افزود: از قدیم مرید ایشان بودیم و از محضر ایشان بهره مند شده ایم.

وي با تاکید براینکه خوشحال هستیم این سید بزرگوار نصیب استان شده، گفت: ما حوزویان و فرهنگیان خراسان جنوبی همه با کمال اخلاص مثل سرباز ولایت به نماینده ولی فقیه کمک می کنیم و تلاش خواهیم کرد آنطور که شایسته است وظیفه خود را انجام دهیم.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه باید برای حضور مردم در صحنه ظرفیت ها را چند برابر کنیم، افزود: باید همه مردم را با محبت و اخلاق جذب کرده و از توان خود برای هم افزایی استفاده کنیم.

امام جمعه بیرجند سپس افزود: مدیریت زمان، اصلی پذیرفته شده است و ما تا جایی که برای استان مفید باشیم با افتخار به مردم خدمت می کنیم و اگر روزی ببینیم آنطور که باید نمی توانیم خدمت کنیم هیات علمی خود را منتقل کرده و کار خود را در قم و تهران دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم استان ولایی خراسان جنوبی با همراهی نماینده ولی فقیه اثبات کند از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بطور مطلق اطاعت می کند تا زمینه برای حاکمیت انسان کامل، حضرت امام زمان عج الله آماده شود.

معاون دفتر مقام معظم رهبری: مشکل عمده کشور، پول و مدیریت و تخصص نیست

انتظارات مردم از نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی

سيد علي اكبر پرويزي استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه باید شرایط برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود، گفت: مردم انتظاراتی از ایشان دارند و باید با کمک هم این انتظارات برآورده شود و همه دستگاههای اجرایی آمادگی همکاری با ایشان را دارند.

وی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی، افزود: از مقام معظم رهبری به دلیل انتخاب اولین نماینده ایشان در خراسان جنوبی سپاسگزاریم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: همیشه کار سخت را دوره اولی ها دارند، همچنان که مشکلات و دردسرهای ویژه را هم دارند. بنابراین همه در مسیر استقرار دفتر نمایندگی ولی فقیه تلاش خواهیم کرد و همه مسئولان نیز باید شرایط را برای انجام اموراتی که مردم از حجت الاسلام عبادی میخواهند فراهم کنند.

وی برای همکاری و پیگیری امور با نماینده ولی فقیه در استان اعلام آمادگی کرد و گفت: باید همه دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا مشکلات استان برطرف شود. همه باید تلاش کنند تا هر اقدامی به خوبی پیشرفت کند.

معاون دفتر مقام معظم رهبری: مشکل عمده کشور، پول و مدیریت و تخصص نیست

مشکل عمده کشور پول و بودجه نیست

حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری نیز با بیان اینکه باید مسئولیت ها را امانت الهی بدانیم، افزود: مشکل عمده کشور پول و بودجه، مدیریت و تخصص نیست، البته هرکدام در جای خود سهم دارد، اما مشکل اصلی این است که پست ها را امانت نمی دانند بلکه آن را طعمه می دانیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه امام راحل دل ها را یکرنگ کرد و منیت ها را از بین برد، گفت: اگر بخواهیم کشور را بسازیم و به مردم کمک کنیم باید مسئولیت ها را امانت الهی دانسته و برای کوچکترین مسائل و حرکت ها خود را در برابر خدا پاسخگو بدانیم.

وي با بیان اینکه باید مردم را جذب کرده و خود را خدمتگزار مردم بدانیم، تصریح کرد: باید برای پیشرفت کشور روحیه خدمت به مردم در بین مسئولان تقویت شود.

سياست بازي در ماموريت خيانت به مردم و جامعه است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز با اشاره به اینکه در نگاه اسلامی مسئولیت امانت است و باید به امانتدار داده شود، گفت: دوست بازی و حزب بازی در مسئولیت ها خیانت است.

حجت الاسلام سید رضا تقوی گفت: از سال های سال مردم خراسان جنوبی تقاضا داشته اند این استان نیز همانند استان های دیگر نماینده ولی فقیه داشته باشند و مدام از مقام معظم رهبری می خواستند شخصیتی را معرفی کنند تا حلقه اتصال بین مردم استان و مرکزیت نظام دینی باشد.

وی با بیان اینکه نماینده ای که امروز معرفی می شود چهره ناشناخته ای نیست، بیان كرد: حجت الاسلام عبادی از خانواده ای بسیار اصیل، با فرهنگ، با علم و تقوا بوده که مردم استان ایشان را به تقوی و دیانت و خدمتگزاری می شناسند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه شهادت می دهم که حجت الاسلام عبادي یک انسان مومن، خدوم و با اعتقادات راسخ و ولایت مدار هستند افزود: ايشان کسی هستند که همواره پای ارزش ها و بیانات مقام معظم رهبری ایستاده و با جدیت از آن دفاع می کنند.

وي با بیان اینکه علاقه مقام معظم رهبری نیز بر ایشان بود، افزود: شما باید خدا را شاکر باشید و حضور ایشان را قدر بدانید و وظیفه همه مدیران است که حکم مقام معظم رهبری را حمایت و کمک کنند تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در نگاه اسلامی مسئولیت امانت است و باید به امانتدار داده شود، بیان داشت: باید این پست ها را برای خدمت به مردم داشته باشیم و دوست بازی و حزب بازی خیانت است.

وی، شایسته سالاری، توانایی و برای مردم کار کردن را از دیگر نکات مهم در انجام مسئولیت ها عنوان کرد و گفت: کسی که مسئولیتی بر عهده می گیرد نباید روحیه اشرافی گری داشته باشد.

برای استقبال از نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ستاد تشکیل شد

مسؤول روابط عمومی ستاد استقبال از نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی قبل از مراسم معارفه اعلام کرده بود: مراسم استقبال از آیت‌الله سید علیرضا عبادی نخستین نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در فرودگاه بین‌المللی بیرجند از قبل برنامه ریزی شده بود و ستاد استقبال از نماینده ولی‌فقیه در استان از دو روز قبل در خراسان جنوبی فعال شده و برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده بود.

عادل اربابی گفت: آیت‌الله سید علیرضا عبادی چندی پیش از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نخستین نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی منصوب شد.

اربابی افزود: حضور در گلزار شهداي بيرجند و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه های ستاد بود.

وی همچنین از برگزاری جلسه شوراي اداري استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آیت‌الله عبادی در اجتماع مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی در مسجد امام حسين(ع) بيرجند نیز شرکت می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار