پویش مردمی اعتراض به جاده‌های مرگ راه‌اندازی شد
در پی افزایش تصادفات در محورهای برون‌شهری خراسان جنوبی، پویش مردمی اعتراض به جاده‌های نامناسب استان، موسوم به جاده‌های مرگ در شبکه مجازی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۶۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 25 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی افزایش تصادفات در محورهای برون‌شهری خراسان جنوبی، پویش مردمی اعتراض به جاده‌های نامناسب استان، موسوم به جاده‌های مرگ در شبکه مجازی تلگرام راه‌اندازی شد.

 این پویش کار خود را با شعار "همه فریاد کنیم تا صدایمان به گوش مسؤولان برسد" و "سکوت تا کی" کار خود را آغاز کرد و در همان روزهای ابتدایی راه‌اندازی آن، بیش از 4 هزار نفر عضو این کمپین شدند.

در این پویش که حرکتی خودجوش از طرف مردم فهیم استان صورت گرفته شاهد حضور مسؤولان استانی نیز هستیم.

باید گفت؛ اوضاع جاده‌های استان به یک بحران تبدیل شده است، توجه بیشتر به این جاده‌ها و اختصاص بودجه درخواست مردمی است که جان هموطنان خود را در خطر می‌بیینند و انتظار رفع مشکلات جاده‌های استان را به طور عملیاتی دارند و ترمیم و ایمن‌سازی هر چه سریع‌تر آن را خواستار هستند.

در همین حال نیز طی 10 روز گذشته 12 نفر از هموطنان در جاده‌های مواصلاتی خراسان جنوبی جان خود را از دست داده‌اند و همچنین ده‌ها نفر دیگر دچار سانحه شده‌اند.

اعضاء این پویش اعتقاد دارند تا حصول نتیجه نباید مطالبه‌گری را رها نمود، و باید فریاد زیاد تا صدای آنها به گوش مسؤولان برسد، به امید آن روزی که دیگر شاهد مرگ عزیزانمان در هیچ جاده‌ای نباشیم.

گفتنی است حضور بیشتر مردم در این پویش، به بهبود هر چه سریع‌تر جاده‌های استان کمک خواهد کرد، به این پویش بپیوندید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار