معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به بیمارستان نیمه تمام فردوس، گفت: امید است تا پایان شهریورماه امسال طبق قول پیمانکار، ساختمان این بیمارستان تکمیل شده و بتوانیم آن را تحویل بگیریم.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 24 July 2016
بهنام باریک‌بین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی، اظهار داشت: بهره‌برداری از بیمارستان رازی بیرجند به زودی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آنچه اعتبارات تملک و دارایی‌های استان را دچار مشکل می‌کند بهره‌برداری پروژه‌های جدید است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حدود 8 میلیارد تومان دیون دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به سه پروژه نیمه تمام استان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: سه پروژه بیمارستان خوسف، بیمارستان قاین و مرکز بهداشت بیرجند از جمله این پروژه‌ها هستند که در زمان دولت قبلی کلید خوردند.

باریک‌بین با اشاره به بیمارستان نیمه ‌تمام فردوس گفت: امید است بتوانیم تا پایان شهریورماه طبق قول پیمانکار ساختمان این بیمارستان تکمیل و آن را تحویل بگیریم و برای تجهیز آن وزارت بهداشت و درمان اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال گذشته اجرای پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی خوسف به این شرکت تکلیف شد که در راستای اجرای آن 600 میلیون تومان اعتبار از محل ماده 180 اختصاص یافت.

حسین امامی ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتباری فرمانداری خوسف نیز 70 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص داد.

وی با بیان اینکه برای تامین آب سه شهرستان فردوس، درمیان و طبس از طریق آب‌های غیرمتعارف مطالعات آن باید انجام شود، گفت: اگر اعتبارات استانی برای این امر تامین شود اعتبارات ملی نیز به آن تعلق می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: سال گذشته 300 کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است.

مهدی جعفری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 100 کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته دولت این میزان به 120 کیلومتر برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار