رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: امسال برای پرداخت حقوق بازنشستگان استان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 24 July 2016
محمدهادی آرین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال برای پرداخت حقوق بازنشستگان سال 95 استان بیش از 15 میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: علاوه بر این بابت مطالبات بازنشستگان قبل از سال 95 اقداماتی انجام شد که در این زمینه تاکنون آخرین مطالبات دستگاه‌ها در این بخش احصا و به سازمان برنامه‌ریزی ارجاع شده است.

آرین با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم بارمالی بازنشستگان سال 95 استان را از این محل سبک کنیم گفت: حداکثر اعتباری که بابت بازنشستگان امسال در استان پیش‌بینی شده 4 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی با توجه به کمبودها و اعتباری که برای بودجه امسال تعیین شده است بیان کرد: با وجود تلاش‌های زیاد حداقل نیازهای برای پرداخت حقوق پرسنل دستگاه‌ها تامین نشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزینه‌های بازنشستگان سال 95 بارمالی مضاعفی بر استان تحمیل کرد گفت: تامین اعتبار بابت اضافه‌کار، حقوق و حق‌ماموریت نیروهای قردادی، شرکتی و سایر نیروهای دستگاه‌های اجرایی در اعتبارات هزینه‌ای دیده می‌شود.

حذف اعتبار طرح توسعه نهبندان مطالبات مردمی را به دنبال دارد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به بودجه‌ای که در طرح توسعه نهبندان بعد از سفر مقام معظم رهبری باید هر سال برای این شهرستان لحاظ می‌شد گفت: در سال‌های قبل این موضوع در سرفصل‌ بودجه لحاظ می‌شد اما در حال حاضر در این سرفصل‌ها وجود ندارد.

نظر افضلی با بیان اینکه برای طرح توسعه نهبندان 29 پروژه تعریف شده است افزود: براساس این طرح باید 60 میلیارد تومان به نهبندان اختصاص یابد که تاکنون تنها 30 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: خذف این اعتبارات مطالبات مردمی را به دنبال دارد که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود چرا که حیات نهبندان و سربیشه به تخصیص این اعتبار بستگی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار