نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس طرح توسعه نهبندان و سربیشه که با سفر مقام معظم رهبری به نهبندان تعریف شد باید 60 میلیارد تومان اختصاص یابد که تاکنون تنها 30 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 24 July 2016
 نظر افضلی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به سفر مقام معظم رهبری طرح توسعه برای نهبندان و سربیشه در نظر گرفته شد که در گذشته در سرفصل‌ بودجه لحاظ می‌شده ولی در حال حاضر در این سرفصل‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: براساس این طرح باید 60 میلیارد تومان به نهبندان اختصاص یابد که تاکنون تنها 30 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و 50 درصد آن باقی مانده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای طرح توسعه نهبندان 29 پروژه دیده شد و باید در حال حاضر گفت سرفصل‌های اعتباری آن کجاست و اختصاص این اعتبارات می‌تواند سبب حیات شهرستان‌های محروم نهبندان و سربیشه باشد و توسعه آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

افضلی خاطرنشان کرد: حذف این اعتبارات مطالبات مردمی را در پی دارد که باید تعیین تکلیف شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های عمرانی نگاه ما به اعتبارات استانی نیست.

داوود شهرکی با بیان اینکه در بحث طرح‌های عمرانی حوزه اکتشاف استان نگاه ما به جذب سرمایه‌گذاران بوده است، تصریح کرد: در سال گذشته 800 میلیون تومان اعتبارات عمرانی در بخش اکتشاف برای استان در نظر گرفته شد که از این میزان 300 میلیون تومان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اگر برای طرح‌های عمرانی بخش اکتشاف استان امسال هم مانند سال گذشته اعتبار در نظر گرفته شود کافی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به مشکلات شهرک‌های صنعتی استان به ویژه در مورد تجهیزات و زیرساخت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات نیاز به تامین اعتبار وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار