رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته 60 فقره انواع تصادف در معابر درون شهری استان اتفاق افتاد که در اثر آن یک نفر فوت و 68 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۲۶۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 23 July 2016
به گزارش  پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی، اظهار کرد: بیشترین آمار مجروحان مربوط به موتور سیکلت سواران با 57 درصد بوده است.
وی بیان اینکه توجه نکردن کافی به جلو یا 27 درصد، بیشترین علت وقوع تصادفات بوده است، گفت: علت 23 درصد از آن رعایت نکردن حق تقدم و 33 درصد سایر عوامل بوده است.
رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی، ادامه داد: در این مدت 5 هزار و 274 تخلف در معابر درون شهری استان اعمال قانون شده که از این تعداد 864 تخلف حادثه ساز بوده است.
وی گفت: همچنین 22 دستگاه خودرو و 189 دستگاه موتورسیکلت در این مدت دارای تخلف توقیف شده که در این ارتباط 49 راننده به علت نداشتن گواهی نامه، وسیله نقلیه آنها توقیف و برای سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شدند.
رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی، افزود: با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان و استفاده از موتور سیکلت به موتور سیکلت سواران توصیه می شود هنگام تردد در سطح شهر از کلاه ایمنی استفاده کنند.
رضایی یادآور شد: یکی از اصول ضروری در رانندگی توجه داشتن به جلو است و رانندگان هنگام رانندگی نباید از دخانیات، خوراکی و آشامیدنی و همچنین تلفن همراه در حین رانندگی استفاده کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار