در نخستین دوره از مسابقات موتورسواری رشته کراس شرق و جنوب کشور خراسان جنوبی سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۲۶۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 23 July 2016
 نخستین دوره از مسابقات موتورسواری رشته موتور کراس شرق و جنوب شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.
در این ماراتن ملی 50 موتور سوار از استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، خراسان رضوی، یزد، خراسان شمالی، کرمان و سیستان و بلوچستان در کلاس‌های(65، 250، 450) سی سی در پیست موتور سواری منطقه نمونه گردشگری میزبانی شهرستان قاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی نونهالان کلاس 65 سی‌سی نخستین دوره از مسابقات موتورسواری رشته موتور کراس شرق و جنوب شرق کشور پویا دهنوی از کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد، سجاد رزم‌خواه از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و محمدسینا داشتگر از سرایان خراسان جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کلاس 250 سی سی این دوره از مسابقات پس از 10 دور رقابت مصطفی پورابراهیم از کرمان قهرمان شد، سعید قربان‌زاده از قاین خراسان جنوبی رتبه دوم را کسب کرد و محسن نادری از کرمان مقام سوم را بدست آورد.

در کلاس 450 سی‌سی نخستین دوره از مسابقات موتورسواری رشته موتور کراس شرق و جنوب شرق کشور محمدخانی از سرایان خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستاد، بهرام توسلی‌کیا از سیستان و بلوچستان دوم شد و ابوذر پور زرندی از کرمان مقام سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

همچنین در کلاس 250 سی سی این ماراتن ملی حسن ضیغم از قاین خراسان جنوبی مقام نخست را به دست آورد، قاسم علیزاده از خراسان رضوی نایب قهرمان شد و فرهاد گرگیج از سیستان و بلوچستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در گروه تیمی نخستین دوره از مسابقات موتورسواری رشته موتور کراس شرق و جنوب شرق کشور استان کرمان با 93 امتیاز قهرمان شد، خراسان جنوبی با 90 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و سیستان و بلوچستان با 46 امتیاز سوم شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور محمد توسلی‌کیا نماینده فدراسیون   موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا برومند سرپرست ادراه کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مسؤولان اداری و ورزشی استان و شهرستان‌های قاینات و بیرجند از برترین‌ها با کاپ و حکم قهرمانی و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار