مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی:
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: هواپیمای فلایت چک صبح امروز به فرودگاه بیرجند وارد شد.
کد خبر: ۲۶۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 21 July 2016

هادی سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: هواپیمای فلایت چک (وارسی پرواز) صبح امروز به فرودگاه بیرجند وارد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های فرودگاه به وارسی پرواز نیاز دارند، گفت: این دستگاه صحت عملکرد پروازها را بررسی می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: دستگاه vor در فرودگاه نصب شده است که به خلبان در وضعیت نامناسب جوی و در هوای گرد و غباری، دید مناسبی را می‌دهد.

سلامی با بیان اینکه این دستگاه با اعتبار 3 میلیارد تومان و از محل اعتبارات فرودگاه‌های کشور و ناوبری هواپیمایی خریداری شده است، تصریح کرد: این دستگاه به دلیل اینکه وارسی پرواز وجود نداشته افتتاح نشد که امروز نیز با آمدن وارسی پرواز به فرودگاه بیرجند امیدواریم هر چه زودتر این دستگاه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه هواپیمای فلایت چک (وارسی پرواز) در سال گذشته از محل اعتبارات فرودگاه‌های کشور و ناوبری هواپیمایی خریداری شد، ادامه داد: فرودگاه بیرجند بعد از فرودگاه‌های حضرت امام (ره)، مهر‌آباد تهران و مشهد به عنوان چهارمین فرودگاه مورد وارسی پرواز قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه این هواپیما برای تمام کشور خریداری شده است، خاطرنشان کرد: این هواپیما دارای پنل‌ها و سیستم‌های مختلف و خاص و ارزشمندی است.

سلامی با بیان اینکه سیستم زاویه‌یاب و فاصله‌یاب در کوه تقی‌قنبر نصب شده است، اظهار داشت: این سیستم به راه‌های هوایی سرویس و فرکانس می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار