رئیس هیأت موتورسواری خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: نخستین دوره از مسابقات قهرمانی موتور کراس شرق و جنوب کشور در پیست موتورسواری شهر قاین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 20 July 2016
رضا رجبی ستوده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات قهرمانی موتور کراس شرق و جنوب کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ماراتن ملی موتورسواران استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، خراسان رضوی، یزد، خراسان شمالی، کرمان و سیستان و بلوچستان به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی تصریح کرد: نخستین دوره از مسابقات قهرمانی موتور کراس شرق و جنوب کشور در دو رده سنی نونهال و بزرگسال از 31 تیرماه جاری تا دوم مردادماه امسال در پیست موتور سواری شهر قاین برگزار می‌شود.

رجبی ستوده یادآور شد: این مسابقات با هنرنمایی 60 موتورسوار شرق و جنوب کشور در چهار کلاس(250- 450- 650) سی سی و سوپر کلاس و حضور گسترده مردم خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بهسازی، شن‌ریزی مجدد و رفع عیب پیست موتور سواری شهر قاین خاطرنشان کرد: همچنین یک عدد کانکس با تمامی امکانات و دو سکوی تماشاچی در اطراف پیست مستقر شده است.

گفتنی است: پیست موتور سواری شهر قاین خراسان جنوبی در منطقه نمونه گردشگری و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان احداث شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار