جلوگیری از تردد کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان موادمخدر/ سه مجروح حاصل تخطی ار سرعت غیر مجاز / کشف سه کیلو و 400 گرم هروئین فشرده از یک دستگاه اتوبوس
کد خبر: ۲۶۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 20 July 2016

جلوگیری از تردد کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان موادمخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف 265 کیلوگرم هروئین از یک دستگاه تریلی خبر داد .

به گزارش تابناک ، سرهنگ"مجید شجاع" گفت: با دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان موادمخدر سه اکیپ رزمی و دو اکیپ پوششی از یگان تکاوری 102 دیهوک به محل های تردد احتمالی اشرار اعزام شدند .

وی اظهار کرد: مأموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تریلی از جاده آسفالته خارج و به صورت چراغ خاموش وارد جاده خاکی شد و به سمت محورهای کویری در حرکت است .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد : خودروی مشاهده شده تعقیب و متوقف شد که در بازرسی خودرو 260 بسته هروئین به وزن 265 کیلوگرم کشف شد .

سرهنگ شجاع خاطر نشان کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد .

تخطی ار سرعت غیر مجاز باز هم حادثه آفرید

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا در جاده های مرزی شهرستان سربیشه و مجروح شدن سه نفر در این حادثه خبر داد .

سرهنگ " حسین رضایی " اظهار داشت : عصر روز گذشته با تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو در جاده های مرزی شهرستان سربیشه بلافاصله کارشناس پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند .

وی گفت : مأموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تویوتا قرمز رنگ با پنج سرنشین به علت تخطی از سرعت غیر مجاز واژگون شده است که سه نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و به بیمارستان اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی بر رعایت سرعت مطمئنه به ویژه در راه های باریک و فرعی تأکید کرد و از رانندگان درخواست کرد با بستن کمربند ایمنی خودرو از حوادث ناگوار در تصادفات جاده ای پیشگیری کنند.

سه کیلو و 400 گرم هروئین فشرده در "نهبندان "کشف شد

به گزارش تابناک ، در 24 ساعت گذشته سه کیلو و 400 گرم هروئین فشرده از یک دستگاه اتوبوس در شهرستان نهبندان کشف شد .

سرهنگ"غلامرضا شاهوردی" فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور نهبندان به بیرجند به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند .

وی اظهار داشت : خودروی متوقف شده توسط مأموران بازرسی شد که در بازرسی از خودرو سه کیلو و 400 گرم هروئین فشرده که در قالب 14 بسته به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار