رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان: 1800 دانشجو، آثارسوء مصرف موادمخدر را آموزش می بینند
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان: تا کنون 4 نشست تخصصی با روسای دانشگاه های استان در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است/ مبارزه اجتماعی با مواد مخدر دغدغه مسئولان شود
کد خبر: ۲۶۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 20 July 2016

آموزش، اطلاع رسانی و آگاه سازی در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید برای تمام مسئولان و آحاد مردم یک دغدغه شود .

به گزارش تابناک، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر گفت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به طور جدی در دستور کار دبیرخانه این شورا قرار دارد و تا کنون 4 نشست تخصصی با روسای دانشگاه های استان در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است .

علی زندی افزود: به منظور گسترش همکاری در زمینه مبارزه فرهنگی با پدیده شوم مصرف مواد مخدر و روان گردان ها و اجتماعی شدن مبارزه با مواد، همکاری علمی و آموزشی در زمینه های اطلاع رسانی ، آگاه سازی، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، تشکیل جلسات پرسش و پاسخ و آموزش اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام خواهد شد .

وی تاکید کرد: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید برای تمام مسئولان و آحاد مردم یک دغدغه شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هم گفت: دشمن سه نقطه حجاب و عفاف و آلوده کردن جوانان به مواد مخدر آن هم از نوع خطرناک به نام مواد مخدر صنعتی را نشانه گرفته است.

به گفته دکتر حسنی تا کنون هزار و 200 دانشجو در کارگاه آشنایی با آثارسوء مصرف موادمخدر، آموزش های لازم را فرا گرفته اند که این تعداد تا پایان تابستان جاری به هزار و 800 نفر افزایش می یابد./ گزارش و عکس از: مهدی کاظمی فرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار