مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تقدیر از فرمانداری شهرستان طبس به عنوان دستگاهی که با رعایت و اصلاح الگوهای مدیریت مصرف در این راه قدم برداشته گفت: همه سازمان‌ها و ادارات باید به موضوع مدیریت مصرف توجه ویژه داشته باشند که این خود به نوعی، الگویی برای جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 20 July 2016
محمدابراهیم شرکاء درآیین تودیع ومعارفه مدیرتوزیع برق شهرستان طبس اظهار داشت: مبنا و هدف شرکت توزیع برق استان از جابجایی مدیران ,ارتقاء و رشد آنها است.

وی با بیان اینکه بابت خدمت در صنعتی که مایه نور و روشنایی است باید شاکر خداوند بود افزود: برای ترقی و رشد باید مرحله به مرحله حرکت کرد و تجربیات مناسب را کسب نمود.

وی بااشاره به روند افزایش استفاده از کولرهای گازی به جای کولرهای آبی گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای مدیریت مصرف در کولرهای گازی، نظارت بر توزیع این کولرها است و استاندارد بودن و کیفیت مناسب و رده انرژی بالا از جمله مسائلی است که باید در نظارت بر توزیع کولرهای گازی از طرف اداره استاندارد مد نظر قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تقدیر از فرمانداری شهرستان طبس به عنوان دستگاهی که با رعایت و اصلاح الگوهای مدیریت مصرف در این راه قدم برداشته افزود: همه سازمان‌ها و  ادارات باید به موضوع مدیریت  مصرف توجه ویژه داشته باشند که این خود به نوعی، الگویی برای جامعه خواهد بود.

۳۵ هزار مشترک برق درطبس فعال است

مدیر سابق توزیع برق شهرستان طبس با اشاره به تعداد مشترکان این شهرستان گفت: در شهرستان طبس 35 هزار مشترک فعال است که از این تعداد 92 درصد در بخش خانگی و سایر مصارف بوده که عمده مصرف برق استان را نیز شامل می‌شوند.

مرتضی رح افروز با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم در شهرستان وجود تیرهای فرسوده است گفت: در این شهرستان با توجه به آب و هوا و جنس خاک حدود 10 هزار تیر فرسوده وجود دارد که 15 درصد این تیرها حالت بحرانی دارد.

وی در خصوص اعطای اعتبار لازم برای اصلاح و ترمیم شبکه‌ها اظهار داشت: در این راستا تاکنون حدود 900 تیر تعویض و یک هزار و 400 تیر دیگر نیز قالب گیری شده است.

وی با اشاره به موقعیت و شرایط شهرستان طبس گفت: با توجه به پهناور بودن شهرستان طبس به عنوان بزرگترین شهرستان  استان ،وسعت خدمات بسیار زیاد است اما این مسأله سبب نشده که ما در ارائه خدمات خود به مردم کوتاهی کنیم.

مدیرسابق توزیع برق طبس اظهار داشت: مدیریت توزیع برق شهرستان طبس با 26 نیرو به صورت رسمی و پیمانی در شهرستان طبس  و شعب دیهوک و عشق آباد تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شرکت که همان توزیع برق مطمئن و مستمر، افزایش رضایت مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره وری است انجام می‌دهد.

رخ افروز گفت: پیک بار شهرستان در سال گذشته نزدیک به 29 مگاوات بوده که برای امسال پیش بینی می‌شود حدود 2 تا 3 مگاوات افزایش یابد..

وی دلیل این افزایش را تغییر در فرهنگ مردم در استفاده از کولرهای گازی به جای کولرهای آبی و همچنین کاهش تعرفه برق برای 3 ماه سال با توجه به گرمسیری بودن منطقه که سال 93 تصویب شده است دانست و افزود: این موضوع سبب افزایش مصرف در پیک بار شهرستان شده است.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد و اقدامات انجام شده در شهرستان و همچنین توجه و عنایت مسئولان شهرستان در سال گذشته مشکلی در تأمین برق نداشته ایم و امید است امسال را نیز با همکاری مردم شهرستان بدون مشکل و اعمال خاموشی پشت سر بگذاریم.

مدیر سابق توزیع برق شهرستان طبس به زیر ساخت‌های صنعت برق در شهرستان اشاره کرد و گفت: با احداث خط و پست 400kv، شهرستان طبس به دریایی از انرژی متصل شده که سبب شده زمینه مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این مراسم باتقدیر و تشکر از خدمات صنعت برق در استان واین شهرستان گفت: خدمت رسانی به مردم آزمایشی است از طرف خداوند متعال و نتیجه آن به میزان توکل و ایمان انسان به خدا بستگی دارد.

مهدی اخوان صفار استفاده از نیروهای جوان در بدنه دولت را از افتخارات نظام دانست و گفت: حضور نیروهای جوان در نظام ,منبع توسعه و پیشرفت برای انقلاب است.

در پایان این مراسم از خدمات 8 ساله مرتضی رخ افروز قدردانی و سیدمصطفی علیپرست به عنوان مدیر جدید توزیع برق این شهرستان منصوب شد.

منبع :قدس آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار