با احکام سرپرستی، سه فرماندار و پنج بخشدار در استان خراسان جنوبی تغییر کردند
نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی: با این جا به جایی ها، دولت از مردم نمره قبولی نمی‌گیرد/ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: اقدامی نکنید که در آینده پشیمان شوید
کد خبر: ۲۶۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 19 July 2016
استاندار جدید خراسان جنوبی پس از صدور اولین احکام حاکمیتی، هشدار گرفت
استاندار جدید خراسان جنوبی شب گذشته با صدور احکامی سه فرماندار و پنج بخشدار را تغییر داد.

به گزارش تابناک، گستردگی تغییرات در ترکیب نمایندگان دولت در شهرستان ها و بخشداری ها، موجب اعتراضاتی از سوی جناح اصولگرا شده است و یک نماینده اصولگرای مجلس و یک فرمانده ارشد نظامی نسبت به این تغییرات عکس العمل های جدی نشان دادند و به این ترتیب استاندار جدید خراسان جنوبی پس از صدور اولین احکام حاکمیتی، هشدار گرفت.

دکتر محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی می گوید: آنچه از انتصابات اخیر بر می‌آید این است که رویه جدیدی که دولت در جا به جایی مدیران استانی و شهرستان ها در پیش گرفته، خلاف شعار اعتدال‌گرایانه است و با این وضعیت، دولت نمره قبولی در مردم‌سالاری نمی‌گیرد.

دکتر امیر حسن خانی گفته است: متاسفانه دولت و وزارت کشور در این زمینه به نظریات نمایندگان مردم و رای آنها اهمیتی نمی‌دهند، چون اگر به رأی مردم اهمیت می‌دادند برخوردشان با این موضوعات غیر از این بود.

در این مورد سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در هشداری شدید اللحن در جمع بسیجیان استان اعلام کرد: به استاندار جدید توصیه میکنم که اقدامی نکنند که در آینده پشیمانی به دنبال داشته باشد. وی حتی تاکید کرد که اگر اقدامات استاندار ادامه پیدا کند، مسایل مطرح شده در نشست عناصر رادیکال در دانشگاه آزاد قاین را برای بسیجیان اطلاع رسانی خواهد کرد.

احکام صادره مشمول چه مناطقی بود؟

شب گذشته ‌استاندار خراسان جنوبی در یک اقدام غیر مترقبه شماری از فرمانداران و بخشداران استان را برکنار و با احکامی جدید، سه سرپرست برای فرمانداری های سه شهرستان منصوب کرد و برای 5 بخشداری نیز به معرفی 5 سرپرست بسنده کرد.

طبق گزارش استانداری خراسان جنوبی، علیرضا فاطمی بخشدار مرکزی شهرستان خوسف با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف، حسین اسماعیلی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فردوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس و حسین مرادی معاون فرمانداری بشرویه با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه منصوب شدند.

استاندار جدید خراسان جنوبی همچنین سلمان شبانی را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فردوس، محمدحسین نخعی را به عنوان سرپرست بخشداری سده از توابع شهرستان قاینات، غلامرضا اسماعیل‌زاده را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان طبس، محمدرضا سالاری را به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سربیشه و محمدعلی شیردل را به عنوان سرپرست بخشداری دستگردان از توابع شهرستان طبس منصوب کرد.

در احکام سرپرستان فرمانداری ها و بخشداری ها ابراز امیدواری شده است که بتوانند با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشند. / گزارش و عکس: مهدی کاظمی فرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار