مراسم استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح سه شنبه 5 مردادماه در فرودگاه بیرجند:
همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، هفته آینده استان خراسان جنوبي میزبان یک شهید گمنام تازه ورود خواهد بود/ پیکر مطهر این شهید گمنام در طول چهار روز برای وداع به شهرستان‌های بیرجند، درح، سربیشه و قاین منتقل می‌شود
کد خبر: ۲۶۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 17 July 2016

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی، با بیان اینکه هم اکنون خراسان جنوبی دارای 114 شهید گمنام است گفت در ایام شهادت امام صادق ع استان میزبان یک شهید گمنام می باشد و با خاکسپاری این یک شهید گمنام در استان، خراسان جنوبی دارای 115 شهید گمنام در 42 نقطه می‌شود.

به گزارش تابناک، سرهنگ علی قاسمی در نشست خبری خود با ارباب رسانه ها، با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در مراسم استقبال از شهدای گمنام و در برنامه‌های دفاع مقدس سابقه درخشانی دارند، گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح سه شنبه 5 مردادماه جاری با حضور خانواده های شهدا و مسئولان استانی در فرودگاه بیرجند انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه پیکر این شهید گمنام بعد از استقبال به معراج شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتقل می‌شود، گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام در طول چهار روز برای وداع به شهرستان‌های بیرجند، درح، سربیشه و قاین منتقل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی از تشییع این شهید گمنام در روز شنبه 9 مردادماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: با ورود پیکر این شهید گرانقدر ساعت هشت صبح در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام در خیابان سجادشهر مراسم عزاداری و وداع برگزار خواهد شد.

به گفته قاسمی : بعد از مراسم سخنرانی و مداحی در مسجد ساعت 10 صبح پیکر مطهر این شهید بر دستان مردم مومن و خداجوی شهرستان بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

وی با اینکه هم اکنون خراسان جنوبی دارای 114 شهید گمنام است، تصریح کرد: با خاکسپاری این یک شهید گمنام استان دارای 115 شهید گمنام در 42 نقطه می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر تشییع شهید گمنام، تاکید کرد: باید با همکاری همه دستگاه ها، فضا سازی خوبی در جامعه حاکم شود و استقبال خوبی از شهدای گمنام صورت گیرد.

قاسمی افزود: تمام تدابیر لازم برای انجام هر چه باشکوه این مراسم معنوی اندیشیده می شود و از عموم مردم شهیدپرور بیرجند نیز دعوت به عمل می‌آید تا با شرکت گسترده در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان دوباره داشته باشند./ گزارش و عکس: مهدی کاظمی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار