به برکت ایام مبارک ماه رمضان:
مهندس ملایی رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی: بسیجیان همانطور که توانستند پیروز مطلق جنگ باشند، امروزه باید در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند
کد خبر: ۲۵۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 17 July 2016

رئیس سازمان بسیج کارمندی استان: وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان، جذب کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیونی است

در ایام الله ماه مبارک رمضان، پایگاه مقاومت بسیج ثامن الحجج (عج) کارکنان بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی با حضور هزاری رئیس سازمان بسیج کارمندی استان، اقبالیان رئیس سازمان بسیج کارمندی شهرستان بیرجند، ملائی رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی و کارکنان آن اداره طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک در شهرستان بیرجند رسما افتتاح شد.

به گزارش تابناک، مهندس ملائی رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بسیجیان حاضر در مراسم، از دستاوردها و حماسه آفرینی نیروهای بسیجی در طول سالهای دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف تقدیرکرد و گفت: بسیجیان همانطور که توانستند با بهره مندی از روحیه الهی و وحدت و انسجام و پیروی از فرمانده کل قوا امام راحل (ره) پیروز مطلق جنگ شناخته شوند، امروزه نیز باید در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود، هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

مهندس ملایی تاکید کرد: بسیجی باید توطئه‌های دشمنان را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم ، سخت تلاش و انجام وظیفه کند.

وی در ادامه افزود: مهمترین ویژگی یک کارمند بسیجی، ایمان خالص و اعتقاد و باور درونی به خالق یکتا است. جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاورد های نظام مقدس اسلامی از دیگر ویژگی های یک کارمند بسیجی است. اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص، تواضع، فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، داشتن صبر، گذشت و ایثار و به ویژه ظرفیت داشتن از مشخصات بارز یک بسیجی کارمند می باشد. اگر چنانچه یک کارمند بسیجی حول این محور ها حرکت کند، می تواند الگوی دیگران باشد.

پایگاه مقاومت بسیج ثامن الحجج ع بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی افتتاح شد

وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان

در ادامه جلسه هزاری رئیس سازمان بسیج کارمندی استان گفت : وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندی، جذب کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیونی می‌باشد و این سازمان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی، فرهنگی، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح حوزه ها، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقاء بینش و بصیرت، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و ده ها وظیفه دیگر را بر عهده دارد و در این راستا قدم برداشتن در راه رضای خدا، حفظ روحیه امید و ایثارگری مضاعف جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم برای آمادگی پایدار در مقابل دشمنان کشور از وظایف اصلی بسیج و بسیجیان است .

بنا به همین گزارش، اهداء لوح فرماندهی پایگاه مقاومت ثامن الحجج (عج) به سید هادی سیداحمدی پایان بخش مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار