حضور خبرنگاران مایه نعمت و فرصت است چون باعث افزایش کیفیت خدماتشان می شوند
سلامت کاری، تلاش و پیگیری، رفع مشکلات و کاهش مراجعین به استانداری و فرمانداری از مهمترین ملاک های عزل و نصب مدیران است/ مدیران، کاری را که نمی توانند و بعد از چند سال به نتیجه نمی رسد، مطرح نکنند/ برای توسعه استان موضوعات سیاسی را نباید دخیل دهیم/ مدیران با رسانه ها و خبرنگاران همکاری کنند
کد خبر: ۲۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 17 July 2016

استاندار جدید خراسان جنوبی با انتقاد شدید از نحوه آمار عملکرد دستگاه های اجرایی استان اعلام کرد: تاکید دارم که مدیران اجرایی در ارایه آمار به جامعه از دروغگویی بپرهیزند.

پرویزی که با مدیران و فرمانداران استان سخن می گفت، با بیان اینکه باید آمار های واقعی در عملکرد مسئولان ارائه شود، ادامه داد: مدیران، کاری را که نمی توانند انجام دهند و بعد از چند سال به نتیجه نمی رسد، مطرح نکنند.

وی گفت: دلیلی برای جابه جابی مدیرانی که کارشان را به خوبی انجام می دهند، ندارم ، اما باید این افراد نیز به درستی انجام وظیفه کنند.

برای توسعه استان موضوعات سیاسی را نباید دخیل دهیم

پرویزی با بیان اینکه برای توسعه استان موضوعات سیاسی را نباید دخیل دهیم، گفت: هر جناح و تفکر سیاسی که بخواهد رای مردم را جمع کند و در بین مردم مقبولیت داشته باشد باید از طریق خدمت به مردم، رآی آنها را جمع کند.

وی تصریح کرد: سلامت کاری، تلاش و پیگیری، رفع مشکلات و کاهش مراجعین به استانداری و فرمانداری از مهمترین ملاک های عزل و نصب مدیران است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگردستگاه ها به دنبال سوء استفاده نیستند، باید برای خدمت به مردم منت کشی کنند، افزود: مدیران کاری نکنند که مردم آن ها را مجبور به انجام وظیفه در شرایط سخت کنند.

وی تجمعات مردمی را نشان از نارضایتی آن ها نسبت به عملکرد دستگاه ها دانست و افزود: همه ما در رفع مشکلات مردم درد مشترک داریم و باید این راستا تلاش کنیم.

مدیران با رسانه ها و خبرنگاران همکاری کنند

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیران کارهایی را که قابل اجرایی شدن نیست در مصاحبه ها مطرح نکنند، خطاب به مسئولان اظهار کرد: وعده های غیر قابل اجرا به مردم ندهید و انتظارات را بالا نبرید.

پرویزی با اشاره به اینکه بنده در سه سال گذشته اجازه ندادم که هیچ مدیری علیه رسانه ای اقدام کند، گفت: رسانه ها مشکلات قابل حل استان به خصوص مشکلات مردم را منعکس کنند تا پیگیری کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انتقال مشکلات مردم استان، بیان کرد: روابط عمومی ها باید فعالیت و تعامل خود را با رسانه ها افزایش دهند و مدیران با رسانه ها و خبرنگاران همکاری داشته باشند.

به گفته وی حضور خبرنگاران برای ما مایه نعمت و فرصت بوده چرا که آرامش کاری را از مدیران سلب کرده و باعث افزایش کیفیت خدماتشان می شوند.

وی در ادامه سخنان خود به برخی اطلاعیه های تبریک انتصاب وی اشاره کرد و گفت: این اطلاعیه ها کمرنگ تر شود و مدیران به شکل های دیگر به رسانه های استان کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار