توسط جهاددانشگاهی استان:
نماینده مردم بیرجند در مجلس از طرح دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی حمایت کرد/رئیس جهاددانشگاهی: احداث دهکده گیاهان دارویی، حمایت مسوولان را می‌طلبد
کد خبر: ۲۵۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 17 July 2016

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس ضمن برشمردن اهمیت طرح دهکده گیاهان دارویی و ایجاد آن در استان، حمایت خود را در پیاده سازی این طرح اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تابناک، جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی امروز، 13 تیرماه در دیدار با حجت‌الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به پروژه جهاددانشگاهی مبنی بر احداث دهکده گیاهان دارویی، گفت: احداث این دهکده حمایت مسوولان را می‌طلبد.

در خراسان جنوبی دهکده گیاهان دارویی احداث می شود

وی توضیحی در خصوص این دهکده داد و بیان کرد: آموزش روستائیان، بازاریابی، تکمیل فرآیند تولید و افزایش سهم کشاورز از بازار فروش، هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ایجاد یک مرکز نمونه گردشگری در حوزه گیاهان دارویی بومی از اهداف ایجاد این دهکده است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اتاق فکر استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی در این خصوص می‌تواند گام‌هایی را بردارد و در کارگروه‌های اشتغال، برنامه‌ریزی، اقتصاد دانش بنیان و ... تا حد توان کمک کند.

صادقی عنوان کرد: بخش دیگری که باید در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی فعال شود، ارایه خدمت با هدف کاهش هزینه‌های درمان مردم است، چراکه بخش قابل توجهی از هزینه‌های مردم را درمان تشکیل می‌دهد.

صادقی خبر داد: جهاددانشگاهی استان در پی ایجاد مرکز پایش سلامت مبتنی بر طب اسلامی با تعرفه دولتی است.

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس نیز ضمن برشمردن اهمیت طرح دهکده گیاهان دارویی و ایجاد آن در استان، حمایت خود را در پیاده سازی این طرح اعلام کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار