فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انسداد کامل مرزهای استان و برقراری امنیت مطلوب در مناطق مرزی خبر داد .
کد خبر: ۲۵۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 28 June 2016
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ « مجید شجاع» گفت : مرزهای خراسان جنوبی با تلاش همکاران در مرزبانی استان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می شود و اقدمات خوبی در حوزه مرزی صورت گرفته است .
وی از انسداد مطلوب نوار مرزی خبر داد و عنوان کرد: عمده مواد مخدری که در خراسان جنوبی کشف می شود از خارج از استان به خراسان جنوبی حمل می شود و ورود مواد مخدر از مرزهای استان در پایین ترین سطح قرار دارد .
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کسب رتبه برتر دستگاه مقابله ای در مبارزه با مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: بی شک کسب این رتبه حاصل تلاش شبانه روزی همه همکاران در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان است و از تعامل و همراهی سایر سایر دستگاه های امنیتی و قضایی نیز قدردانی می کنیم .
شجاع تاکید کرد : مرزهای خراسان جنوبی و نقاط آلوده تحت کنترل و نظارت مداوم پلیس قرار دارد و با هرگونه تحرک و ناامنی از سوی معاندان و اشرار به شدت برخورد خواهد شد .
وی با اشاره به لیالی قدر و حضور مردم در مسجدها و مکان های مذهبی از شهروندان خواست، با توجه به تهدید گروه های معاند و هلاکت تعدادی از عناصر اشرار و منافقان خود فروخته در غرب و شرق کشور، مردم همکاری لازم را با پلیس در محدوده های ترافیکی و امنیتی داشته باشند.
وی ادامه داد: مردم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس و یا تلفن 116 ستاد خبری حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی اطلاع دهند.
از ابتدای سال 95 تاکنون حدود هشت تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 30درصد افرایش دارد.
در این مدت هزار و 300 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند که 315 نفر قاچاقچی یا توزیع کننده مواد مخدر بودند و 160 دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان توقیف شده است.
به گفته شجاع سه مولفه امنیت، آرامش و اقتدار با تحرک جهادی و همکاری خوب مردم محقق می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار