3 خبر از حوزه های خبری استان/ مهدی کاظمی فرد
سایر خبرهای استان: ۷۰ اثر به جشنواره رضوی در خراسان جنوبی ارسال شد/ دو شهر اسدیه و قهستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
کد خبر: ۲۵۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 26 June 2016
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: با توجه به تهدیدات گروه های معاند، مردم با پلیس همراه باشند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: در مرز های استان امنیت کامل برقرار است

با توجه به تهدیدات گروه های معاند، مردم با پلیس همراه باشند/ عمده مواد مخدری که در خراسان جنوبی کشف می‌شود از خارج استان وارد می‌شود و ورود مواد مخدر از مرزهای استان در پایین‌ترین سطح قرار دارد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انسداد کامل مرزهای خراسان جنوبی و برقراری امنیت مطلوب در مرزهای این استان خبر داد.

به گزارش تابناک. سرهنگ مجید شجاع امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرزهای خراسان جنوبی با تلاش نیروهای مرزبانی استان به صورت شبانه روزی کنترل و رصد می‌شود و اقدمات خوبی در حوزه مرزی صورت گرفته، اظهار کرد: عمده مواد مخدری که در خراسان جنوبی کشف می‌شود از خارج از استان به خراسان جنوبی حمل می‌شود و ورود مواد مخدر از مرزهای استان در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر دستگاه مقابله ای در مبارزه با مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی استان افزود : بی شک کسب این رتبه حاصل تلاش شبانه روزی همه همکاران در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان بوده است و از تعامل و همراهی سایر دستگاه های امنیتی و قضائی نیز تقدیر می‌کنیم.

سرهنگ شجاع با تأکید بر اینکه مرزهای خراسان جنوبی و نقاط آلوده تحت کنترل و نظارت مداوم پلیس قرار دارد و با هرگونه تحرک و ناامنی از سوی معاندان و اشرار به شدت برخورد می شود، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت تن انواع موادمخدر در اين استان کشف شده که اين ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افرايش داشته است.

وی با اشاره به توقيف ۱۶۰ دستگاه خودرو از قاچاقچيان، خاطرنشان کرد: طي اين مدت، هزار و ۳۰۰ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگير شدند که ۳۱۵ نفر از اين افراد قاچاقچي يا توزيع کننده مواد مخدر بودند.

فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در لیالی مبارک قدر، حضور مردم در مساجد و اماکن مذهبی زیاد است، از شهروندان خواست با توجه به تهدیدات گروه های معاند و هلاکت تعدادی از عناصر اشرار و منافقان خودفروخته در غرب و شرق کشور، مردم و هم استانی عزیز همکاری لازم را با پلیس در محدوده های ترافیکی و امنیتی داشته باشند.

وی از مردم استان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس و یا تلفن ۱۱۶ ستاد خبری حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی اطلاع دهند.

۷۰ اثر به جشنواره رضوی در خراسان جنوبی ارسال شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: با توجه به تهدیدات گروه های معاند، مردم با پلیس همراه باشند

برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی تا ۱۵ تیرماه فرصت باقی است/ اعلام نتیجه اولیه انتخاب آثار ۲۵ تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی در بیرجند خبر داد.

به گزارش تابناک، سیدعلی زمزم امروز یکشنبه (۶ تیر) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی باعلام کرد: جشنواره رضوی در تلاش است که ابعاد زندگی امام رضا(علیه السلام) را در قالب های مختلف هنری مورد بررسی قرار دهد تا مردم با شخصیت این امام بزرگوار بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود که در این میان هنرمندان در تبیین سیره و زندگی امام رضا (علیه السلام) با زبان هنر نقش مهمی برعهده دارند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه از ارسال ۷۰ اثر توسط ۵۳ هنرمند از استانهای خراسان جنوبی، رضوی، آذربایجان غربی، کرمانشاه،‌تهران و ... به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری خبر داد و گفت: تمامی اطلاعات لازم و فرم های مورد نیاز برای ثبت نام جشنواره در سایت فرهنگ و ارشاد موجود بوده و علاقمندان پس از دریافت فرم های می توانند آنها را پر کرده و به صورت الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان می‌توانند حداکثر ۸ اثر در هر رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، تصریح کرد: آثار ارسالی باید با فرمت jpg با وضوح ۳۰۰dpiو اندازه تقریبیcm۱۰×۱۵ باشد.

زمزم با بیان اینکه آثار ارسال شده برای جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نباید در جشنواره دیگری ارائه شده باشد، گفت: آثار ارسالی در بخش نقاشیخط باید در ابعاد۱۰۰×۱۰۰ یا۷۰ ×۱۰۰ باشد.

به گفته وی، اصل آثار پس از برگزاری اختتامیه جشنواره در بیرجند و معرفی برترین ها عودت داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ۱۵ تیرماه است، یادآور شد: اعلام نتیجه اولیه انتخاب آثار ۲۵ تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود.

دو شهر اسدیه و قهستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: با توجه به تهدیدات گروه های معاند، مردم با پلیس همراه باشند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی: 6شهر و 99 روستای استان

به زودی گاز دار می شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شهرهای اسدیه و قهستان از توابع شهرستان درمیان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند.

فرشید دشتی افزود: برای گازرسانی به این شهرها 635 میلیارد ریال هزینه شد که 8 هزار و 832 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی گفت: برای گازرسانی به این شهرها 98 کیلومتر خط انتقال گاز، 85 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز، دو ایستگاه تقلیل فشار برون شهری و دو ایستگاه تقلیل فشار شهری اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون 19 شهر و 132 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل هستند افزود: گاز رسانی به 6 شهر و 99 روستای استان نیز در حال اجراست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار