معاون درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی:
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای صنعتی و معدنی خراسان جنوبی هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از پرداخت مالیات معاف شدند گفت: این مقدار معافیت مالیاتی به ۶۰ واحد تولیدی و معدنی در خراسان جنوبی اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۴۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 21 June 2016


محمدرضا پاک گهر در بیرجند اظهار داشت: تاکنون 20 هزار و 580 فقره اظهارنامه مالیاتی در خراسان جنوبی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هنوز 25 درصد صاحبان مشاغل و کسبه برای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی خود مراجعه نکردند افزود: صاحبان مشاغل تا 31 خردادماه و اشخاص حقوقی، شرکت‌ها و صاحبان درآمد اجاره تا پایان تیرماه برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 94 مهلت دارند.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: مردم استان 2 و 2 دهم درصد مالیات کشور را پرداخت می‌کنند و تاکنون هزار و 700 میلیارد ریال معافیت مالیاتی برای واحدهای صنعتی و معدنی خراسان جنوبی بود.

پاک‌گهر با بیان اینکه واحدهای صنعتی و معدنی خراسان جنوبی یک هزار و 700 میلیارد ریال از پرداخت مالیات معاف شدند افزود: این مقدار معافیت مالیاتی به 60 واحد تولیدی و معدنی در خراسان جنوبی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه 30 درصد درآمدهای مالیاتی را در خراسان جنوبی اشخاص حقوقی و 30 درصد مالیات برارزش افزوده را پرداخت می‌کنند اظهار داشت: براساس قانون مالیات تمامی واحدهای معدنی و تولیدی از تاریخ اخذ پروانه بهره‌برداری در مناطق کمتر توسعه یافته به مدت 13 سال و در دیگر مناطق تا 7 سال با نرخ صفر محاسبه می‌شود.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: 27 درصد مالیات حقوق کارمندان و کارگران و8 درصد را صاحبان مشاغل در خراسان جنوبی پرداخت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار