استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه منابع اعتباری مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان باید تامین شود، گفت: خراسان جنوبی در تمامی بخش‌ها از جمله تامین منابع اعتباری و مالی مورد نیاز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 18 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار با معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاون پشتیبانی و امور مجلس و استان‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دیدار و در رابطه با تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مصوب سفر کاروان تدبیر و امید به استان بحث و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها با بیان اینکه خراسان جنوبی از جمله استان‌هایی است که در بسیاری از زیرساخت‌ها دچار عقب‌ماندگی‌های تاریخی است، گفت: این استان در تمامی بخش‌ها از جمله تامین منابع اعتباری و مالی مورد نیاز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی به سفر کاروان تدبیر و امید به استان اشاره کرد و ادامه داد: بعد از گزارشی که به هیأت دولت درباره روند پیشرفت پروژه‌های مصوب این سفر ارائه شد رئیس جمهور در رابطه با اجرایی شدن تمامی مصوبات این سفر و نیز تامین منابع مالی مورد نیاز دستور اکید صادر کرد.

خدمتگزار توسعه سرمایه‌گذاری در این استان را از جمله مهمترین اولویت‌های کاری دانست و تصریح کرد: در صورت تامین شدن زیرساخت‌های مورد نیاز در این استان خواهیم توانست بخش اعظمی از این مشکلات در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال را برطرف کنیم.

وی به بررسی بودجه سنواتی سال جاری در این جلسه اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری برای رفع مشکلات موجود و نیز توجه ویژه به خراسان جنوبی استفاده شود.

این گزارش حاکیست، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز در این جلسه بعد از استماع سخنان استاندار خراسان جنوبی درباره تامین کلیه منابع مالی مورد نیاز برای اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان و نیز رفع مشکلات موجود در این زمینه قول مساعد داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار