باشگاه فرهنگی، ورزشی دلفین با هدف آموزش شنا در سنین پایه و کودکان در بیرجند افتتاح شد
سمیه عباسپور تنها کماندار جانباز و معلول کشورمان است که موفق به کسب اولین سهمیه ایران در اسلحه کامپوند بانوان شده است/ سمیه عباسپور به اتفاق خانواده اش در کرمان زندگی می کند
کد خبر: ۲۴۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 16 June 2016

امروز همزمان با خبر افتتاح باشگاه ورزشی دلفین در بیرجند، خبر پیروزی سمیه عباسپور بانوی کماندار نهبندانی در غلبه بر حریف آمریکایی و کسب سهمیه پارالمپیک ریو در تورنمنت انتخابی تیر و کمان جمهوری چک، باعث شادی اهالی خراسان جنوبی به ویژه زادگاه این قهرمان ملی در نهبندان شد و جوانان روزه دار با حرکت موتورها و اتومبیل ها و بوق زدن در خیابان ها این موفقیت را جشن گرفتند.

به گزارش تابناک، عصر دیروز و در دومین روز از تورنمنت انتخابی تیروکمان پارالمپیک در جمهوری چک سمیه عباسپور،بانوی کماندار نهبندانی در مرحله نیمه نهایی در مقابل نماینده اوکراین مغلوب شد و به فینال نرسید، اما در جدول رده بندی توانست با غلبه بر حریف آمریکایی اش ضمن دست یابی به نشان برنز، سهمیه پارالمپیک در رشته کامپوند را نیز بدست آورد.

این مسابقات با حضور 253 ورزشکار از 48 کشور جهان از 25 تا 30 خرداد ماه در حال برگزاری است و سمیه عباسپور تنها کماندار جانباز و معلول کشورمان است که موفق به کسب اولین سهمیه ایران در اسلحه کامپوند بانوان شده است. سمیه عباسپور به اتفاق خانواده اش در کرمان زندگی می کند.

حمید رضا برومند،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در پیامی کسب این عنوان ارزشمند و اخذ جواز ورودی مسابقات پارالمپیک ریو را به این ورزشکار ارزنده کشورمان،کادر فنی و فدراسیون جانبازان و معلولین تبریک گفت و موفقیت ها و افتخارات بیشتر این ورزشکار سرفراز نهبندانی ( محرومترین شهر خراسانن جنوبی) را آرزو کرد.

افتتاح باشگاه فرهنگی، ورزشی دلفین

در خبری دیگر به گزارش سایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، صبح امروز با حضورحمیدرضا برومند،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیئت های ورزشی ،باشگاه فرهنگی، ورزشی دلفین افتتاح شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم، با اشاره به اینکه شنا یکی از ورزش های مورد تاکید دین مبین اسلام است، خواستار توسعه بیش از پیش این ورزش در جامعه شد.

وی حمایت همه جانبه از بخش خصوصی در ورزش را یکی از اولویت های مهم کاری اداره کل دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور پررنگ تر بخش خصوصی در کنار هیئت های ورزشی، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر ورزش در سطح استان باشیم .

علی دباغی، مدیر باشگاه دلفین، هدف از افتتاح این باشگاه را آموزش شنا در سنین پایه و کودکان عنوان و خاطرنشان کرد :در چارچوب برنامه محوری بتوانیم درسال های آینده سهمی در کسب سکوهای قهرمانی کشور را از آن خود کنیم.

در این مراسم مهدی عجمی نژاد،معاون توسعه امور ورزش،علی اصغرنظامی مسئول حراست،جمعی از مسئولین ستادی اداره کل و ملی پوشان ورزش سه گانه استان نیز حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار