با امضاء تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی با بنیاد نخبگان؛
به منظور رفع مشکلات تجاری سازی محصولات کشاورزی استراتژیک خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و بنیاد نخبگان این استان امضاء شد.
کد خبر: ۲۴۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 12 June 2016


 محسن احتشام   در جلسه امضای  این تفاهم نامه با بنیاد ملی نخبگان استان اظهار کرد: زمینه فراهم کردن فعالیت بین فعالان اقتصادی و تولید کنندگان با بنیاد نخبگان برقرار شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بیان داشت: امید است در این سال بتوانسم از ظرفیت های بنیاد در علمی کردن فرایندهای اقتصادی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد و تجارت دانش محور حرکت کنیم، افزود: اگر نتوانیم علم و فناوری را دانش بنیان کنیم مزیت رقابتی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زمینه همکاری بنگاه های اقتصادی با دانشگاه ها و نخبگان باد فراهم شود، گفت: بایستی کالاهای دانش بنیان و صادرات محور تولید کنیم.

وی با بیان اینکه باید کالاهایی که مزیت رقابت دارند و می توانند رشد اقتصادی در کلان کشور ایجاد کنند، تولید شود، اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه اتاق خود را متعهد می کند تعهدات را اجرایی و شرایط و زیرساخت ها را به نحو احسن عملیاتی کند.

احمدی زاده، رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه برنامه رفع مشکلات محصولات استراتژیک با استفاده از ظرفیت نخبگان در قالب این تفاهم نامه دنبال می شود، اظهارکرد: در این طرح مشکلات محصولات استراتژیک احصا  خواهد شد.

 وی ادامه داد: در این راستا صحبت ها با صاحبان صنایع مطرح و از کل کشور نخبگان جمع می شوند و مشکلات بیان و ایده های نو برای راه اندازی کسب و کار و نوآوری در صنایع فعلی ارائه خواهد شد.

احمدی زاده با بیان اینکه این طرح در هفته اول آذر ماه سال جاری اجرایی می شود، گفت: در قالب این تفاهم نامه گروه های نخبه برای عارضه یابی واحدهای صنعتی همکاری خواهند داشت.

 وی ادامه داد: اتاق بازرگانی نیز متعهد است تا طرح های نخبگان را به سرمایه گذاران معرفی کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار