دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد
دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی گفت: «علیرضا عباسپور و پویا احراری» بر سکوی نخست مسابقات پینگ‌پنگ رده‌های سنی خردسالان و نونهالان استان ایستادند.
کد خبر: ۲۴۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 12 June 2016

محمدرضا عباسپور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و انتخاب نمایندگان پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در مسابقات کشوری یک دوره مسابقات قهرمانی«جام رمضان» استان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی خردسالان و نونهالان خراسان جنوبی در سالن سرحدی مجموعه ورزشی خاتم‌الانبیاء بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: علیرضا عباسپور در رده سنی خردسالان بر سکوی نخست ایستاد، سپهر عندلیب نایب قهرمانی را از آن خود کرد، امیر حسین جعفری و صدرا خراشادی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

عباسپور گفت: همچنین در رده سنی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی پویا احراری مقام نخست را به دست آورد، حسین یعقوب‌نژاد نایب قهرمان شد، مصطفی طاهری و احسان الله یاری بطور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

وی با بیان اینکه مسابقات پینگ‌پنگ ‌قهرمانی رده‌های سنی نوجوان و امید خراسان جنوبی «جام رمضان» برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از طرف فدراسیون در هر رده سنی این رقابت‌ها سهمیه استان چهار نفر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار