معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی، از برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی قرآنی برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌های استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 12 June 2016

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، عباس‌زاده معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گفت: قرآن مائده رحمت و سفره الهی برای تربیت انسان کامل و رساندن آن به لقاء الله است.

وی با تاکید بر اینکه اگر انسانی بخواهد صفات الهی را دریافت و آن را متجلی کند، راه آن در قرآن است، اظهار کرد: ترویج وقایع قرآنی راهکاری برای پیاده‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه است که بدین گونه حقایق و مفاهیم قرآنی در جامعه رواج یابد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان، ترویج مفاهیم و ارزش‌های قرآنی را اصلی‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه دانست و بیان کرد: شاهد نشر و گسترش این مفاهیم و تجلی آن در جامعه و در نتیجه برگزاری برنامه‌های این هفته باشیم.

عباس‌زاده، ادامه داد:هنرمندان استان در این نمایشگاه تولیدات هنری قرآنی خود را به نمایش می‌گذارند و برای اولین بار است که نمایشگاه صنایع دستی قرآنی را داریم.

گفتنی است نخستین نمایشگاه صنایع دستی قرآنی از ۲۴/۳/۹۵ لغایت ۲۹/۳/۹۵ از ساعت ۸ الی ۱۴ در نگارخانه سرو، مجموعه جهانی اکبریه پذیرای علاقمندان به صنایع دستی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار