پای صحبت نماینده مردم: وضعیت اقتصادی مردم ولایی خراسان جنوبی بسیار بد است
نماینده مردم 4 شهرستان استان در مجلس: دولت باید بخش خصوصی استان را تشویق و حمایت کند / برخی نهادها و مسئولان به جان استان افتاده اند و کوچکترین ثمرات تلاش مردم و بخش خصوصی را می تکانند/ خراسان جنوبی در ته جدول برخورداری قرار دارد
کد خبر: ۲۴۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 09 June 2016

نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه اعلام کرد: کار مجلس پس از دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، رسیدگی به وضعیت کشور و مشکلات مردم خواهد بود.

دکتر امیر حسنخانی گفت: قطعا پس از گذشت مدت کوتاهی، مجلس دهم به عنوان یک مجلس کارآمد خود را نشان خواهد داد، به ویژه آن که نگاه این مجلس خیلی جناحی و حزبی نیست و این موضوعی است که در تعیین و انتخاب هیئت رئیسه هم خود را نشان داد.

وی همچنین یادآورشد: بنده احساس می کنم تا پایان سال، با وجود مشکلات و خشکسالی ها، مسئولان اقدامات خوبی را در جهت خواسته های رهبری انجام دهند.

به گزارش تابناک، دکتر امیر حسنخانی نماینده مردم 4 شهرستان سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در باره چگونگی رسیدگی به گرفتاری های مردم استان با وجود مشکلات کم پولی دولت گفت: دولت باید بخش خصوصی را تشویق و حمایت کند تا بخشی از مشکلات دولت هم مرتفع شود و چنانچه نگاه مسئولان نسبت به بخش خصوصی، نگاه تعاملی باشد، این نگاه می تواند سبب پیشرفت استان شود.

وی با اشاره به میزان برخورداری خراسان جنوبی از حمایت های دولتی گفت: مردم خراسان جنوبی از نظر تعهد به نظام، تقدیم شهدا و عشق به ولایت وضعیت خیلی خوبی دارند اما از نظر برخورداری، وضعیت شان بسیار بد است.

دکتر امیر حسنخانی گفت: با توجه به نظر و تاکیدات مقام معظم رهبری که همه مردم و مناطق کشور باید به طور یکسان از امکانات برخوردار و جایگاه فرهنگی و اقتصادی مناسبی داشته باشند؛ به نظر می رسد که خراسان جنوبی در ته جدول قرار دارد و به این استان محروم باید توجه بیشتری بشود و بطور مثال، از استانی مثل خراسان جنوبی فعلا نباید مالیات گرفت، حال آن که متاسفانه برخی از نهادها و مسئولان به جان این استان افتاده اند و کوچکترین ثمرات تلاش مردم و بخش خصوصی را هم با قدرت می تکانند.

نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبری انقلاب اسلامی یادآور شد: این که مقام معظم رهبری گفتند "وقتی جوانی به دلیل بیکاری در برابر خانواده خود خجل است، من از او شرمنده تر هستم" در واقع خواستند به مسئولان تلنگری وارد کنند. چرا که این موضوع یک واقعیت بزرگ است که امیدوارم مسئولان در این زمینه متوجه شوند و اقدامات خوبی را در مقوله اقتصاد شروع کنند.

وی همچنین تصریح کرد: هرچه تولید ثروت بیشتر و نرخ اقتصادی کشور بالاتر باشد قطعاً در برابر آسیب ها مقاوم تر خواهیم بود و کمتر زیر بار زورگویی خواهیم رفت و سنگر ما در برابر نفوذ استکبار هم محکم تر خواهد بود.

نماینده سرایان، فردوس، طبس و بشرویه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مهمترین موضوع سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس بود، گفت: احتمالا تاکیدات رهبری در این دیدار سبب اقدامات عملی موثرتر نمایندگان و مسوولان خواهد بود و انتظار این است که مردم و مسئولان تلاش کنند تا در جهت تحقق فرمایشات رهبری حرکت کرده و هر چه زودتر به فرمایشات ایشان جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین ورود به بحث های فرهنگی و اقتصادی و تدوین برنامه ششم برای ۵ سال آینده کشور را از مهم ترین اقدامات مجلس دهم پس از دیدار با مقام معظم رهبری دانست و گفت: این قانون، ریلی برای حرکت کشور در رسیدن به سرانجام خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
ايشان مالك خيلي از كارخانه ها و صنايع در خراسان جنوبي هستند و هدفشان ازين شعار عوام پسند افزايش درآمد شخصيه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار