مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته ۱۶ هزار تن شیر توسط مراکز جمع آوری شیر شرکت‌های تعاونی کشاورزی خراسان جنوبی خریداری شد.
کد خبر: ۲۳۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 17 May 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن اسفندیاری در دیدار با اعضای نظام صنفی کشاورزی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 16 هزار بهره بردار به طور مستقیم در نظام صنفی کشاورزی در زمینه هویت دادن به بخش کشاورزی عضو شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر پروانه فعالیت در خراسان جنوبی دریافت کرده‌اند، افزود: نظام صنفی باید مشکلات کشاورزان را شناسایی کرده و به گوش مسئولان برساند.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: با یک برنامه ریزی مدون وعملکردی صحیح و مناسب در خراسان جنوبی باید بتوان 20 درصد بهره‌برداران را جذب کرد زیرا نظام‌های صنفی صدای رسا کشاورزان هستند.

اسفندیاری در بخشی دیگر از سخنان خود به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: نقش تشکل‌های زنان روستایی در راستای رسیدن به بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است که باید به منظور آشنایی بیشتر وبهتر با برنامه‌ها تشکل‌ها آنها را آشنا کرد.

وی با اشاره به عملکرد شرکت‌های تعاونی در سال 94 اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 16 هزار تن شیر توسط مراکز جمع آوری شیرو شرکت‌های تعاونی کشاورزی خریداری شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی 16 ایستگاه جمع آوری شیر تحت نظارت شبکه تعاون روستایی با تجهیزات خنک کننده ومخازن حمل شیر داشته که در مراکز شهرستان‌ها فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار