رئیس دانشگاه بیرجند:
رئیس دانشگاه بیرجند از مستند سازی کاردکردهای آموزشی و تاریخ شفاهی این دانشگاه در راستای ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با دانش آموختگان و مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 17 May 2016


به گزارش خبرنگار مهر، خلیل خلیلی  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: از ابتدای تأسیس دانشگاه تا کنون تعداد دانشجویان ۱۰۰ برابر افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه بیرجند جزء دانشگاه‌های برتر در بعد ملی و فراملی است، گفت: تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل شده از این دانشگاه در حال حاضر در سمت‌های مختلف منطقه‌ای و کشوری اشتغال دارند.

وی افزود: این دانشگاه به دلیل برخورداری از محیطی آرام، امن، ارزان و بدون دغدغه مورد استقبال بسیاری از دانشجویان کنکور قرار دارد.

خلیلی با اشاره به ۴۰ سال سابقه فعالیت دانشگاه بیرجند، بیان کرد: این دانشگاه محور علمی شرق کشور است و به عنوان یک دانشگاه مادر می‌تواند مطرح باشد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه می‌تواند به عنوان یک مرکز علمی موفق در استانی محروم و کمتر توسعه یافته مطرح باشد، افزود: تا کنون در حوزه‌های پژوهشی چه در سطح استانی چه در کلان کشور طرح‌هایی داشته که حاکی از این مهم است.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند میزبان همایش‌های ملی مختلفی بوده است، تصریح کرد: با پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه توانسته‌ایم توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این استان را معرفی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلمین سال تأسیس دانشگاه بیرجند گفت: برگزاری مراسم چهارم خرداد امسال هدف نیست بلکه بهانه‌ای برای ارائه کارکردهای نظام آموزش عالی در خراسان جنوبی بعد از انقلاب است
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار