رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی خراسان جنوبی
بیرجند- رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی خراسان جنوبی گفت: پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه روستایی استان نیازمند آسفالت است.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 17 May 2016

علی مودی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی در سطح خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر از این راه ها آسفالت شده اند.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته، بیان کرد: در سال ۹۴، ۳۱۰ کیلومتر از راه های روستایی در سطح استان آسفالت شدند.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی خراسان جنوبی افزود: میزان ۳۹۸ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت این قسمت از راه ها هزینه شد.

وی از اجرای ۵۱ پروژه در راه های روستایی سطح استان در سال گذشته خبر داد و گفت: سه هزار و ۱۳۸ خانوار در ۵۸ روستای استان از اجرای این پروژه ها بهره‌مند شدند.

مودی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در سال جاری، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه آسفالت ۵۰۰ کیلومتر از راه روستایی در سطح استان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۲۰۰ کیلومتر از این پروژه اجرایی می شود، افزود:برای آسفالت این راه ها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

بنا به گفته رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی خراسان جنوبی هم اکنون ۴۶ درصد از راه های روستایی استان آسفالت هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار