از 21 فروردین تا کنون در قهستان ، هزار و 810 نفر در چشم پزشکی معاینه شدند
کد خبر: ۲۲۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 08 May 2016


پزشکان بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور، 70 عمل جراحی چشم را در شهر قهستان خراسان جنوبی انجام دادند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر اجرایی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور گفت: از ابتدای فعالیت این کاروان از 21 فروردین امسال تا کنون در قهستان شهرستان درمیان، هزار و 810 نفر در چشم پزشکی معاینه شدند که از این تعداد برای هزار و 150 نفر عینک رایگان تجویز شد.
آقای زرینی افزود:130 نفر از بیماران هم نیاز به عمل جراحی آب مروارید داشتند که تاکنون 70 نفر از آنها در اتاق عمل کلینیک سیار نورآوران سلامت جراحی شده اند.
وی با بیان اینکه کاروان نورآوران سلامت تا ابتدای ماه مبارک رمضان در قهستان شهرستان درمیان به بیماران نیازمند خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی ارایه می کند افزود:این کاروان تا پایان امسال در دو استان یزد و سیستان و بلوچستان نیز مستقر می شود.
مدیر اجرایی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشورافزود: در مدت بیش از 2 سال فعالیت این کاروان در کشور، 36 هزار نفر از خدمات چشم پزشکی و 17 هزار نفر نیز از خدمات دندانپزشکی این بنیاد بهره مند شده اند.
آقای زرینی افزود: از 36 هزار نفر در بخش چشم پزشکی، 11 هزار و 342 نفر عینک رایگان دریافت کردند و هزار و 346 نفر هم عمل جراحی آب مروارید شده اند.
وی گفت: از 17 هزار نفر معاینه شده در بخش دندانپزشکی نیز ، 13 هزار و 476 دندان ترمیم، 816 دندان جرم گیری و 9 هزار و 286 دندان کشیده شد.
مدیر اجرایی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور افزود:این خدمات به صورت رایگان از دی 1392 تا کنون به بیماران نیازمند در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، گلستان و سیستان و بلوچستان ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار