مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌ها از ابتدای سال در خراسان جنوبی 250 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است، گفت: شهرستان‌های بیرجند، طبس، سربیشه و درمیان بیشترین میزان خسارت را داشتند.
کد خبر: ۲۲۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 04 May 2016
سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در خراسان جنوبی 36.5 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: بارندگی‌های 24 ساعت گذشته تاکنون 17 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و بخش‌های زیربنایی استان وارده است.

وی از وارد آمدن خسارت به هفت قنات در سطح استان خبر داد و افزود: بارش‌های رگباری میزان خسارت به استان را افزایش داده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی بیان داشت: ایل‌راه‌های عشایری، آب‌نماها، راه‌های روستایی، شانه‌راه‌ها، پل‌ها، ابنیه، مزارع و باغات و تأسیسات طی این بارندگی‌ها دچار خسارت شدند.

میرجلیلی اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما و مطبوعات، خوشبختانه در اثر سیل در 6 ماه گذشته خراسان جنوبی هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

وی از کاهش 28 درصدی بارندگی طی بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه نسبت به سال‌گذشته خبر داد و اذعان داشت: خشکسالی حاد در خراسان جنوبی سبب شده که در صدر استان‌های کشور از لحاظ خشکسالی قرار بگیریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار