مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ علمای شیعه و اهل تسنن استان به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 03 May 2016

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان اظهارکرد: در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) «همایش بزرگ (پیامبر اعظم- منادی وحدت، مبشر رحمت» در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش بزرگ استانی با حضور علمای اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با مبعث پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این همایش علمای شاخص و تقریبی شیعه و اهل سنت سخنرانی می‌کنند، ادامه داد: امید است که این همایش همدلی و وفاق را در بین مذاهب اسلامی افزایش دهد تا وحدت اسلامی به عنوان تکلیف اجتماعی در جامعه مطرح شود.

لطفیان یادآور شد: در جریان وحدت و همدلی مسلمانان ما همیشه در قله‌ها سیرکرده‌ایم و با علماء بحث وحدت اسلامی را تبیین می‌کردیم و رویکردی که الان در دستور کار ما قرار گرفته در حوزه وحدت اسلامی ترویج وحدت از قله به کف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار