رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی:
«قربانزاده» مدال نقره مسابقات موتورکراس خراسان بزرگ را به گردن آویخت رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی گفت: در مسابقات موتورکراس خراسان بزرگ سعید قربانزاده با گردن‌آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۲۲۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 30 April 2016


رضا رجبی ستوده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مسابقات سه‌جانبه موتور کراس خراسان بزرگ با شرکت 46 ورزشکار از 13 شهرستان در کلاس‌های (250 و 350) سی سی و سوپر کراس از یازدهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان بجستان خراسان رضوی برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت تیم موتورسواری شهرستان قاینات به نمایندگی از خراسان جنوبی در این رقابت‌ها، افزود: سعید قربانزاده و حسن ضیغم در کلاس 250 سی‌سی و حمید شجاع و مجتبی صمصام در کلاس 450 سی‌سی مسابقات موتورکراس خراسان به هنرنمایی پرداختند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان جنوبی تصریح کرد: در کلاس 250 سی سی مسابقات موتورکراس خراسان بزرگ جواد بیدی از شهرستان جوین در سکوی نخست ایستاد، ابوالفضل صادقی از نیشابور نایب قهرمان شد و محمد ندایی از گناباد رتبه سوم را کسب کرد.

رجبی ستوده یادآور شد: در کلاس 450 سی سی این دوره از مسابقات اکبر بروشکی از کاشمر قهرمان شد، روح‌الله جهانگیر و مصطفی بزرگران هر دو از شهرستان بجستان به مقام دوم و سوم دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته سوپر کراس مسابقات موتورسواری خراسان بزرگ جواد بیدی از شهرستان جوین رتبه نخست را از آن خود کرد، سعید قربانزاده از قاینات خراسان جنوبی با گردن‌آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و محسن خدیوپور از بردسکن مقام سوم را به دست آورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار