مدیرکل تعاون و کار خراسان جنوبی:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نیازمند زیر ساخت و تقویت زیرساخت است و باید از کارآفرینان حمایت ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۲۲۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 30 April 2016
 محمد سنجری در مراسم همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران نمونه خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته کار و کارگر فرصتی است که یاد کنیم از زحماتی که این قشر زحمتکش انجام می‌دهند.

وی با اشاره به زحمات کارگران افزود: کارگران در دو سال گذشته با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات که شرایط کاری بسیار سخت شده بود را تحمل کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دیدار اخیر کارگران در محضر رهبر معظم ایشان از پایداری و ایثارگری کارگران احساس رضایت کردند، بیان کرد: سال اقتصاد و عمل است و راهکار‌های رهبر معظم تأکید بر رکود و رفع بیکاری است و ما باید تلاش کنیم تا در این راستا اقدام کنیم.

سنجری تصریح کرد: جامعه کارگری در مقام عرصه‌های نظام و انقلاب در دوران جنگ تحمیلی سازندگی و جنگ اقتصادی از بدو انقلاب اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی با نجاتی که بخش کارگری داشته تاکنون هیچ اعتراض و اعتصابی در این زمینه صورت نگرفته و کارگران و کارفرمایان مردان عرصه عمل و اقدام بوده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: ما معتقد هستیم همانگونه که بعد از جنگ نظامی دوران پیروزی را شاهد بودیم بعد از جنگ اقتصادی نیز دوران سازندگی و دوران پس از جنگ اقتصادی را خواهیم داشت.

سنجری با بیان اینکه نیاز به کار و همدلی داریم تا بتوانیم خرابی‌های دوران جنگ اقتصادی را جبران کنیم، اظهار داشت: قطعا طول خواهد کشید و به زمان نیاز دارد تا از این حالت خارج شویم و اگر قرار است از این دغدغه‌ها خارج شویم باید در کنار کارگران باشیم و به جای تضعیف روحیه به آنان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید از کارگران تقدیر کنیم، افزود: باید در روز کارگر از کارفرمایان نیز تشکر کنیم چون تا کارآفرینان نباشند کارگر و کاری نخواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: سال 95 سال خوبی برای تولید صنعت و رشد اقتصادی خواهد بود و باید از استان پشتیبانی کنیم  استان ما به زیرساخت و تقویت زیر ساخت نیاز دارد و باید از کارفرمایان حمایت ویژه‌ای داشت.

سنجری تأکید کرد: در مجموع استان دنبال خود تحریمی نباشیم زیرا استان را خود هموطنان استان می‌سازند پس باید به کمک یکدیگر مشکلات استان را برطرف کنیم و امید است به نحوی عمل کنیم که کارگران و کارآفرینان مخاطب خاص ما باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار